“Otroligt nöjda med mat och”
Omdöme om Taste of Bangla

Taste of Bangla
Boka bord
mån 10/8
20:00
Rankad som nr 9 av 368 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt nöjda med mat och service. Rekommenderar starkt. Plus att det är prisvärt. Prova gärna deras drink med chili

Tack Flyer596260

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Superbra mat. Trevlig personal. Vi besökte under lunchtid och fick grym mat och superbra service! Kommer gärna tillbaka igen!

Tack JennySaily
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Himla mysigt och prisvärt. Åt med min son som också var väldigt nöjd. Trevligt bemötande och vackert upplägg på tallriken.

Tack K3331JQmonikag
Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Åt middag tillsammans med hela familjen, då mina systrar fyllde 40år. Oerhört trevlig personal, man får alltid service i toppklass och maten är supergod. Vi kommer definitivt tillbaka fler gånger. Rekommenderar verkligen denna autentiskt bengaliska restaurang till alla!

Datum för besöket: november 2019
Tack Affe786
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Väldigt god mat som dessutom är vacker att se på. Personalen trevlig. Galet prisvärd lunch. Hit kommer jag många fler gånger.

Datum för besöket: december 2019
Tack 24patrikv

Resenärer som tittade på Taste of Bangla tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Taste of Bangla? Berätta vad du tyckte!