“Bakverken!”
Omdöme om Landings konditori

Landings konditori
Rankad som nr 7 av 16 Smått och gott i Uppsala
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ett hederligt gammalt fik med klassiska bakverk. Det fanns mycket att välja mellan och det fanns plats även om kafet var välbesökt. Borden var rätt tätt så ville man prata med bordgrannen upplevdes det inte påträngande. Vi råkade på andra norrlänningar där. Trevligt.
Rekommenderas.

Datum för besöket: april 2017
Tack 158evap

Omdömet skrevs 28 februari 2017

Det här stället är bättre än det ser ut. Konditorivarorna håller vad de lovar plus lite till, matbrödet också. Kaffet ordinärt. Personalen i butiken oftast mycket trevliga, lite mer avmätt i serveringen med helt ok. (Det enda du säkert skall avstå ifrån är deras choklad, den är tyvärr inget vidare.)

Datum för besöket: februari 2017
Tack zlotbanb
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Gott o traditionella kakor med olika sorter. Det finns även smörgås.
Gott kaffe o gott om platser som är fin o mysig. Det finns alltid dagens tidning som man helt enkel sitta o slappna av.

Datum för besöket: september 2016
Tack Shake1010
Omdömet skrevs 28 januari 2017

Allt på Landings smakar bra. Smörgåsar, bröd, kaffebröd, semlor, glass - allt är bakat och lagat med omsorg, kunskap och bra råvaror. Jag blir aldrig besviken när jag fikar på Landings. Smoothies, kaffe och te är riktigt goda. Miljön är okej men inte mer. Det är remt och fräscht. Lite tråkigt men det är roligt att titta på folk, här är det ofta trångt och det är en härlig blandning på besökare.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Annebelle63
Omdömet skrevs 30 december 2016

Besökte fiket tillsammans med en vän. Många saker var slut, så det fanns inte så mycket smörgåsar/bakelser att välja på. Den smörgåsen som vi tillslut valde var en räkmacka och den var god, men räkorna gick att räkna på två händer. Personalen verkade inte så intresserad av sina kunder. Toaletten var man tvungen att betala för att få använda, trots att man var en betalande cafégäst. Vi kommer inte komma tillbaka hit så länge vi hittar plats på annat fik i Uppsala.

Datum för besöket: december 2016
Tack Mallllle

Resenärer som tittade på Landings konditori tittade också på

Uppsala, Uppsala län
Uppsala, Uppsala län

Besökt Landings konditori? Berätta vad du tyckte!