“Medioker på gränsen till usel”

Palermo Restaurang & Bar
Rankad som nr 101 av 371 Restauranger i Uppsala

Man får det man betalar för… medioker pizzeria som inte riktigt håller måttet. Hyfsade men smaklösa pizzor, riktigt usel pasta bolognese med burkköttfärssås och som smakade just det. Ölsortimentet ok, men inte mycket mer. Billigt, hafsigt, lite avslaget ställe. Finns betydligt bättre.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 298michaelj

Omdömet skrevs 22 december 2020

Billig bärs och bra pizza! Vad mer kan man önska sig? Väldigt trevlig personal och väldigt bra uteplatser

Datum för besöket: december 2020
Tack NilsRebecca
Omdömet skrevs 28 februari 2020

Denna institution har precis blivit skändad av den svenska rättsmaskinen. Det är en skam för mitt medborgarskap. RIP Palermo

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack ossianv2018
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Så långt från fine dining man kan komma, men ibland vill man bara ha en riktigt god pizza och några öl och hänga med trevlig folk. Då går man till Palermo! Vill man ha stilfull inredning, vita dukar, och lugnt och tyst går man till något annat ställe.

På sena fredag- och lördagkvällar är det ofta fullsmockat med folk i blandad ålder.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Linnea E
Omdömet skrevs 10 november 2018 från mobil enhet

Bra käk. Vi åt pizza och pasta. Billigt o gott rödvin. Trevlig personal. Blandad besökskrets.Pratigt och högljutt .
Slitet men charmigt

Datum för besöket: november 2018
1  Tack tavla20

Resenärer som tittade på Palermo Restaurang & Bar tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Palermo Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!