“Grymt”
Omdöme om Peppar peppar

Peppar peppar
Rankad som nr 4 av 370 Restauranger i Uppsala
Beskrivning: Vår ambition är att bli din favorit bland Uppsalas restauranger. En krog som du gärna besöker med dina affärskontakter, din familj och dina vänner. För oavsett om du besöker oss för att avsluta en affär, fira något speciellt eller bara slinka in på kvällskvisten för att äta något gott, så ska du aldrig bli besviken.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Helt suveränt! god mat och Bra service.hit går jag gärna och ofta så missa inte detta ställe.så om du inte varit här är det dax att boka detta ställe nu.

Tack Tord43

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Trevlig och lugn miljö med god mat och goda viner. Är det fel (och det var det), byts flaskan utan diskussioner och snarare tvärtom med ursäkter. Det blir säkerligen flera besök med tiden och vid tillfällen.

Tack Franco M
Omdömet skrevs 10 mars 2018

Åt rapsgris och hjortfillé. Kan säga följande: Utmärkt mat och dryck! Utmärkt service!
Vad mer kan man begära?

Tack Mikael H
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Trevlig och kunnig personal som presenterade rätterna på ett personligt sätt. Restaurangen passar för alla sammanhang för par och lite större sällskap. Bakgrundsmusiken passar bra för de flesta.

Tack Valpuri S
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Uppsala är en mysig stad med ett bra restaurang utbud. En av de bästa är pepper peppar beläget i en liten gränd bakom hotell academica vis tågstationen. Vi bodde på Academia ett nytt Elite hotell som defekto har bakentrens utgång mot peppar peppar.

Restaurangen är mysigt inredd lite hemtrevnad och kunnig trevlig personal. Maten är höjdpunkten, vi var alla nöjda oavsett kött eller fisk val.
Tycker deras torskrygg är värd att nämna separat, väl tillagad med goda tillbehör.

Vi kommer åter!

Tack Bengtn

Resenärer som tittade på Peppar peppar tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Peppar peppar? Berätta vad du tyckte!