Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Trots det dåliga vädret, tyckte vi om campingen och dess läge vid Siljan. Bra storlek på platserna och okej servicehus och trevlig personal. Finns restaurang i anslutning till campingen, vilket var bra, då det är en bit in till Mora.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Magnus67
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åkte dit och skulle bo en vecka i tält. Tyvärr hade vi oturen att vädret vände och det blev svinkallt.
Hade hört mkt gott om campingen men tyvärr blev det en stor besvikelse. Dalarna levererar vacker natur som alltid men det räcker tyvärr inte.
Städningen i servicehus och på toaletter var undermålig. Ungdomsrummet var så äckligt så där ville man inte vara. Låg som ett lager smuts över allting blandat med rester från chips och godis m.m.
Slutade med en natt och vi betalade 150:-. Så priset per natt utan el är bra men är det något jag vill ha så är det rena faciliteter.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Martina G
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Fina och stora campingtomter, mkt trevligt motmottagande av campingvärd visning av plats av trevlig man i golfbil bra du har och toaletter fin badplats även för hundar bragrillplats och övriga utrymme för spel typ kubb mm

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Tradoknap
Omdömet skrevs 27 januari 2019 från mobil enhet

Perfekt läge för oss som bor norr om Dalälven och ska ner till västkusten med barnen i bil. Bra stugor till bra pris i fint läge och närhet till badstrand. Fin miljö och underbar utsikt över vattnet. Trevlig personal i receptionen.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Sarah K
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Campingen är ny och väldigt fint omhändertagen. Fint område runt om campingen. Vi sprang en längre löptur, badade på stranden som ligger ca 700m kort från campingen. Trivsamma platser som även finns att få med trall.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack 486sannak