“Håller fortfarande måttet ! ”
Omdöme om Lilla Styrbjörn

Lilla Styrbjörn
Rankad som nr 1 av 71 Restauranger i Södertälje
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Lika bra varje gång trots att det är långt mellan besöken. Chèvre o betor musslor som var bra men tjyvsmakade på makens entrecote som var tipp topp superb ! ✨ trevlig o urgullig personal . Önskar smakvarianter av musslor framledes ⭐️. Vi återkommer som vanligt o rekommenderar detta ställe

Tack Ullisove

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Servicens var urusel trots att det inte var fullsatt, tog t.ex. 40 min efter varmrätten innan dom frågade om vi ville ha efterrätt, kaffe eller mer att dricka. Jag tog en tonfisk, den var genomstekt. Var som tonfisk på burk i konsistensen. När den blev bortdukad reagerade dom inte på att min huvudrätt låg kvar på tallriken. Har älskat stället och maten tidigare, men denna gång var det hemskt. Kommer inte gå tillbaka tyvärr :(

9  Tack Daniel K
Omdömet skrevs 11 januari 2018

riktigt bra mat, det här är den resturangen jag går till när jag får gäster som besöker Sverige. har varit här en 5-10 gånger senaste året och 70% av mina resturang besök blir till denna.

Tack farmor81
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt kalvschnitzel som var vällagad men knivarna var inte tillräckligt vassa för den. Ett enkelt salladsbord och val mellan vatten med eller utan bubblor. Fräscht och gott. Kalven vilade på potatisklyftor och en god men otillräcklig sås. Lokalerna är fina och servicen god. Trevlig personal och jag är säker på man kan hitta nåt gott här.

Tack Soundfellow
Omdömet skrevs 22 december 2017

Maten har hög kvalitet men totalen dras ner av den enkla inredningen. Det är så trångt mellan borden att alla former av privata samtal är helt omöjliga.

Tack Jan A

Resenärer som tittade på Lilla Styrbjörn tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Besökt Lilla Styrbjörn? Berätta vad du tyckte!