“Trevlig miljö”

La Cantina
Rankad som nr 3 av 134 Restauranger i Södertälje
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkomna till restaurang LaCantina Vår restaurang har har funnits länge och är en riktig italiensk klassiker belägen mitt i hjärtat av Södertälje. Vi serverar äkta italienskt och har hög ambitionsnivå och lägger vår själ i det vi gör.
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

God mat och trevlig miljö. Riktigt vacker restaurang som bjuder in till entydig stämning. Dock är personalen lite trist och inte så på alerten när det gäller att förse en med dricka eller meny. Maten var väldigt god

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack AC M

Omdömet skrevs 6 juni 2017

Besökte denna restaurang eftersom personalen på hotellet där vi bodde, rekommenderade La Cantina. Mycket god italiensk mat. Rejäla portioner som även mättade 2 av sällskapets 'storätare' .
Maten serverades snabbt vilket passade oss. Klockan var mycket och alla var hungriga. Upplevde, trots den snabba serveringen, att maten var vällagad från grunden.
Fin miljö med italiensk känsla. Vänlig, diskret personal.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Monica H
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

En restaurang med mysig atmosfär, trevlig personal och snabb service. Kan varmt
rekommendera oxfilépastan och de vedugnsbakade pizzorna.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Kickan70
Omdömet skrevs 12 mars 2017

Snabb service som tidvis var lite för snabb och därmed stressande. Varmrätterna kom innan fördrinkar var halvdruckna. Med tanke på det relativt höga prisläget för maten, så skapar det förväntningar som inte levereras. Lammkotletterna var bra, medan oxfilen var trist. Miljö och atmosfär är trevlig.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Heldaeus
Omdömet skrevs 23 januari 2017

Helt fullsatt restaurang, vi fick trots detta ett bord. Utmärkt service och bra uppassning av personalen. Lokalen känns hemtrevlig och mysig. Maten kommer trots att det är fullt inom rimlig tid. Mycket god mat.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Mathias E

Resenärer som tittade på La Cantina tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Södertälje, Stockholms län

Besökt La Cantina? Berätta vad du tyckte!