“Bra cafe”

Espresso House Jarnagatan
Rankad som nr 32 av 138 Restauranger i Södertälje
Omdömet skrevs 12 november 2019

Bra och trevligt kafé. Med goda bakelser och mycket trevlig och hjälpsam personal. Fin utsikt över maren.

Datum för besöket: september 2019
Tack soderale
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Stannade till för en snabb, lätt lunch. Grillad foccaccia med kyckling och mozzarella, den var välsmakande men kunde vara lite mer grillad , innehållet var nästan kallt. Suveränt gott kaffe, en latte med extra smak. Satt utomhus och kände av festivalstämningen som pågick i staden, trevligt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack gitcarlsson
Omdömet skrevs 11 januari 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe med trevlig inredning och väldigt trevlig personal♡. Allt man beställer är väldigt gott!

Datum för besöket: december 2018
Tack Camilla K

Resenärer som tittade på Espresso House Jarnagatan tittade också på

Mölnbo, Södertälje

Södertälje, Stockholms län

Besökt Espresso House Jarnagatan? Berätta vad du tyckte!