“Mysig Spansk resturang med otroligt bra tapas”
Omdöme om Mas que tapas

Mas que tapas
Boka bord
fre 10/4
20:00
Rankad som nr 2 av 138 Restauranger i Södertälje
Beskrivning: Välkommen att uppleva en riktig spansk restaurang. Vi erbjuder en stor variation att typisiska spanska tapas från över hela Spanien. Allt hemmagjort med extra kärlek lagas här.
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra tapas resturang med bar. Oerhört bra kvalité på såväl mat som dryck och service. Här finns något för alla, även stort utbud av dryck. Det serveras även Paella.
Rekommenderas verkligen!
Tips! Att dricka till tapas; Alhambra Reserva, mycket gott Spanskt öl.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 375ollet

Omdömet skrevs 14 december 2019

Maten var spännande och smakfull då det påminde mig min hemland i Las Palmas .
Riktig spansk mat med spansk glädje .
Rekommenderas väl.

Datum för besöket: december 2019
Tack sergiod476
Omdömet skrevs 2 november 2019

dålig service,bra mat
många smutsiga talrikar på bordet ,tömma glass ........
personalen frågade aldrig om mat smakade gott
vill ni ha mera dricka?

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Victor B
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat och underbar service. Om man orkar så är Avsmakningsmenyn ett måste. Maten är vällagad och smakerna sitter. Bra priser på mat och dryck.
Hit går man för att stilla smaklökarna och få ett väl omhändertagande.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ninnie69
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Prisvärd tapas om man tar deras menyförslag.Gillar man traditionell tapas utan krusiduller är det här rätt ställe för dig. Gott, enkelt och trevligt. Obs de gröna oliverna är inte goda, synd då det finns en uppsjö med delikata oliver från spanien.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack dragop538

Resenärer som tittade på Mas que tapas tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Besökt Mas que tapas? Berätta vad du tyckte!