“Bra Sushi”

Rankad som nr 9 av 131 Restauranger i Södertälje
Kök: Japanskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar, Avhämtning

God prisvärd sushi i fin atmosfär. Bra service, snabbt. Trevlig personal. Vid gågatannoch parkering, rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Agneta1964

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Köper alltid min sushi här för take away! Alltid gott och trevlig peraonal, rekommenderar även Yakiniku!

Datum för besöket: januari 2020
Tack johannav932
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Under kokt sushi ris, små bitar i förhållande till priset, servitrisen missförstod så vi behövde betala för 2 st portioner till för att de redan blivit gjorda, det vegetariska alternativet hade en sushi med morot o en annan med röd paprika, omogen avokado...

Men miso soppan va ju helt okej iaf

Datum för besöket: juli 2019
Tack Rou2
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Besökte Minako med min vän för att fira födelsedag.
Fint upplägg av mat, tog tempura maki och min vän tog Bento. Finns alkoholfria drycker för den som inte dricker alkohol, jag tog en ros lemonad och det var rätt unikt. (Smakar väldigt mycket ros!)

God mat, dyrt.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Ronttey
Omdömet skrevs 12 maj 2019

Jag brukar köpa min lunchsushi här när jag är sugen. Helt okej mat och bra pris. Hämta eller ät där funkar båda två.

Datum för besöket: april 2019
Tack randlerse

Resenärer som tittade på Minako tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Besökt Minako? Berätta vad du tyckte!