Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Trasiga persienner, ingen ventilation i rummet och så varmt. Hela familjen svettades och fönster gick inte att ha öppna pga hög ljudnivå utanför då det ligger en nattklubb på andra sidan gatan som spelade till 02 på natten. Snedtak där sängarna står vilket gör att man slår i huvudet. Kommer aldrig någonsin igen besöka detta hotell.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack theresel975
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Bokade rum för två nätter, 28/6-30/6. I denna bokning beställdes parkeringsplats. Då vi kom dit fanns ingen parkeringsplats bokad. Vän av ordning skrev jag ut bekräftelsen. Efter mycket diskussion fick vi ändå en plats. Jag bad om nån form av tillstånd att lägga i rutan. Fick ingen eftersom det behövdes inte. Men...då vi hämtade bilen satt en p-bot på rutan. Mycket irriterad gick jag in igen. Vad i h-e är detta? Hotellägaren lovade att den skulle annulleras. För säkerhets skull skrev jag själv ett mail till Qpark.Fick besked om att min överklagan inte godkändes. Kontakt med hotellägaren igen och igen. Till slut ingen kontakt alls. 700 kr ska betalas inom 10 dagar. Har alltså inget val. Har betalat. Inte ett ljud om ersättning.
Ett rum som hade fönster mot en streetracegata som höll på till morgonkvisten. Även nattklubb som höll på till ca kl
02.00. Inget sovande där! Tvättställsblandare felkopplade med varmt och kallt vatten. Dåligt städat. Ingenstans att hänga kläder, avsaknad garderob. Frukost, tja det var väl inte den bästa jag ätit. Betr. parkering har jag fått höra fler som haft liknande bekymmer.
Nej, detta hotell förtjänar ingen betygssättning. Det var alldeles för dåligt.
Jan Blom Ronneby.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Moltasin
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Ligger i centrum , nära till allt, fresh rum och bekväma sängar. Ingen extra kudde eller filt, inga galgar . Badrummet fresh- inga krokar att hänga badhandukar , skållningsrisk ( mycket varmt vatten).

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack D5453UEewaw
Omdömet skrevs 8 mars 2019 från mobil enhet

Ett utmärkt hotel med en fantastiskt service och fantastiskt trevlig personal. Du hittar inget bättre läge, bara ett stenkast ifrån Centrum. Gym finns också tillgängligt endast 20 meter ifrån, perfekt.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Kashmar123
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell om man vill bo centralt nära tågstation.
Helt okej frukost men mycket bra service.
Frågade om glutenfria alternativ och det hade dom!
Parkering finns så det underlättade mycket för mig.

Mvh

Datum för vistelsen: januari 2019