Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Ligger i centrum , nära till allt, fresh rum och bekväma sängar. Ingen extra kudde eller filt, inga galgar . Badrummet fresh- inga krokar att hänga badhandukar , skållningsrisk ( mycket varmt vatten).

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack D5453UEewaw
Omdömet skrevs 8 mars 2019 från mobil enhet

Ett utmärkt hotel med en fantastiskt service och fantastiskt trevlig personal. Du hittar inget bättre läge, bara ett stenkast ifrån Centrum. Gym finns också tillgängligt endast 20 meter ifrån, perfekt.

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Kashmar123
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell om man vill bo centralt nära tågstation.
Helt okej frukost men mycket bra service.
Frågade om glutenfria alternativ och det hade dom!
Parkering finns så det underlättade mycket för mig.

Mvh

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack KristyC726
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Familjärt, trevligt, ombonat och framförallt väldigt trevlig service. Många fina föremål på varje våningsplan.

Nära stationen. Fina rum, särskilt badrumet. Snyggt och rent.”

Säger bara att ni som vill ha hotell här i Södertälje så tycker jag ni checkar in här.
10/10

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Trattini77
Omdömet skrevs 7 mars 2019

Ett fint hotel med jätte bra service, och jätte fräscht och bekväma rum.

Läget är jätte bra, nära till allt, samt tågstationen är jätte nära.
Rekommenderar starkt. Något man måste prova ifall man vill ha ett fräscht och bekvämt hotel i Södertälje, då är hotel kringelstaden bästa alternativet.

Datum för vistelsen: februari 2019
  • Restyp: Reste ensam