Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell om man vill bo centralt nära tågstation.
Helt okej frukost men mycket bra service.
Frågade om glutenfria alternativ och det hade dom!
Parkering finns så det underlättade mycket för mig.

Mvh

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack KristyC726
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Familjärt, trevligt, ombonat och framförallt väldigt trevlig service. Många fina föremål på varje våningsplan.

Nära stationen. Fina rum, särskilt badrumet. Snyggt och rent.”

Säger bara att ni som vill ha hotell här i Södertälje så tycker jag ni checkar in här.
10/10

Tack Trattini77
Omdömet skrevs 7 mars 2019

Ett fint hotel med jätte bra service, och jätte fräscht och bekväma rum.

Läget är jätte bra, nära till allt, samt tågstationen är jätte nära.
Rekommenderar starkt. Något man måste prova ifall man vill ha ett fräscht och bekvämt hotel i Södertälje, då är hotel kringelstaden bästa alternativet.

Datum för vistelsen: februari 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack carro899
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Sjukt bra hotell faktiskt jag var där med min flickvän och vi hade det väldigt lugnt och trevligt. Det var rent och servicen var extraordinär. Ett sådant hotell ser man inte ofta i denna staden (Södertälje)!

Tack JosefRezo123
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Mycket prisvärt och fräscht hotel.
Ligger mitt i centrum knappt 100m till tågstation och bussgata. Restauranger och pub ligger jätte nära.
Min vistelse 25-27/3 visade klart och tydligt att standard har höjts med service/frukost mm.
Stor skillnad efter att ja sist bott där innan årsskiftet!

Mvh Anders

Restyp: Reste i arbetet