“Mycket trevlig pub”

Oliver Twist
Rankad som nr 5 av 102 Restauranger i Nyköping
Kök: Europeiskt, Brittiskt, Pub
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär. Lugnt trots påskaftonskväll - skönt. Synnerligen trevlig personal. Kändes som en mysig kvarterspub.

Tack tinga63

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade missat att boka men fick en plats ändå. Superbra mat och härlig personal! Valde fläskfilé på planka som var utsökt!

Tack Krissi E
Omdömet skrevs 22 december 2017

Servicen är på topp och vårt sällskap ville ha mycket väl friterad pommes och det fick vi, personal som såg till att vi alla var nöjda och maten smakades som alltid förträffligt.

Tack GunnMarieA
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Trevlig pubmiljö med ett bra urval av öl. Inredningen är cool bl.a med en kajak som hänger i taket. Personalen är flink och trevlig. Menyn är inte så omfattande. Vi valde viltburgare med kantarell och västerbottenost. Bra val! Den tjeckiska ölen satt som den skulle . Allt serverades snabbt och snyggt. Try it man!

Tack Bamse1000
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligaste stället i stan!
Suverän personal och härlig stämning.
Det känns lite som en kvarterskrog från förr.

Tack Wanja K

Resenärer som tittade på Oliver Twist tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Oliver Twist? Berätta vad du tyckte!