“Hånglande personal och kalla musslor”
Omdöme om ÄT.

ÄT.
Rankad som nr 8 av 102 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Maten på ät. reflekterar enkelhet. Världens husmanskost, gatumat, det enkla, det goda. Inga konstigheter. Med svenska & ekologiska råvaror.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

När vi kommer in i restaurangen står personalen i det öppna köket och hånglar! Trots ögonkontakt gjorde de ingen ansats till att sluta utan fortsatte bara fnissa.

Maten var fint presenterat men tyvärr var musslorna kalla så de fick åka tillbaka till köket.

Restaurangen var enkelt men häftigt inrett , dock lite stelt. Skulle inte skada med någon färg eller lite textil.

Tack Haneds

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Var här på middag, du bli serverad god mat i en hipp miljö. All gott så, det skulle blivit högre betyg om servicen varit bättre. Förstå mig rätt, personalen är trevlig och hjälpsam, men det tar tid att få det vi beställt, att få fram vinflaskan behövde en påminnelse och huvudrätten lät vänta på sig en bra stund innan den dök upp. Kommer jag tillbaka? Troligen inte.

Tack micbla68
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

En fantastisk service och väldigt god mat. Mycket öl att välja emellan samt att dom har ett eget bryggeri. Ett litet minus var det bordet vi fick som hade barstolar.sitsen var liten så det var oskönt att sitta länge på dom.

Tack Patrikinsweden_10
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

... vilket i min värld är negativt.
Åt en falafelwrap, det smakar för mycket smakförstärkare.

Men gillar man det så är Ät perfekt..

Tack Anders F
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Var där på kundrepresentation.
Riktigt god mat och kunniga bra servitörer.
Lokalen är trevlig.
Bästa jag ätit i Nyköping

Tack Marcus R

Resenärer som tittade på ÄT. tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt ÄT.? Berätta vad du tyckte!