“Hungrig gäst”
Omdöme om Gullans Kiosk

Gullans Kiosk
Rankad som nr 88 av 99 Restauranger i Nyköping
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Har varit där några gånger, dock inte på ett tag, och måste säga att jag INTE är speciellt överväldigad.... under de mörkaste tiderna verkar det som om personal stänger ensamma .... tycker det känns HELT FEL med tanke på att jag VET att det förekommit en del rån... maten är väl ok, "vanlig gatuköksmat" varken mer eller mindre.
MEN! GILLAR INTE OM DET FORTFARANDE ÄR SÅ ATT PERSONALEN ÄR ENSAMMA VID STÄNGNING! Hoppas verkligen att det ändrats!

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Safari25976038916

Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Gullans Kiosk & Gatukök i Nyköping, med en uteservering och en parkeringsplats utanför. Ligger i närheten sv sjukhuset och vid Folkungavallen. Kiosken har både en kioskdel och en gatuköksdel med meny innehållande en bred variation av burgare, tillbehör, drycker och mycket annat, nötkött, kyckling, fisk, vegetarisk. Ett pluss för deras potatismos.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Pierre G
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Vi besökte Gullans för ca ett år sedan och blev besvikna på maten då som var smaklös.

Vi valde med viss tvekan att testa Gullans igen och döm om vår förvåning! Helt plötsligt var maten jättegod!

Pommes lite sega kanske, men min crispy chicken burger var verkligen krispig och hade god dressing och fräscha grönsaker. Samma gällde för mitt sällskap som beställde en 300 g burgare. Fräscht, gott och prisvärt.

Snabb service.

Vi har ändrat vår åsikt om Gullans till något positivt och kommer komma tillbaka. Vi är intresserade av att testa deras 600g burgare.

Datum för besöket: januari 2018
Tack madamexebx
Omdömet skrevs 22 november 2016 från mobil enhet

En klassiker i Nyköping jämte Vipsgrillen och de bägge på Öster. Kiosk och gatukök med ett fåtal platser inne. Vanliga utbudet från Sibylla. Mjukglass sommartid!

Datum för besöket: juni 2016
Tack Jan B
Omdömet skrevs 19 oktober 2016

jag åt en snabb lunch på gullans kiosk,beställde en hamburgare, men den var en helt smaklös och för hårt stekt
moset var för stabbigt och smakade inte något vidare heller.
väldigt besviken.

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack keiths91

Resenärer som tittade på Gullans Kiosk tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Gullans Kiosk? Berätta vad du tyckte!