“Erfara något alldeles extra”
Omdöme om Restaurang Voyage

Restaurang Voyage
Boka bord
fre 30/7
20:00
Rankad som nr 3 av 101 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: På Restaurang Voyage kan du äta alltifrån en ordentlig hotellfrukost till en god lunch eller en lång och härlig middag i en inspirerande miljö. Precis som inredningen är även menyn inspirerad från olika delar av världen. Här finns något som passar alla, karaktärsfullt italienskt, kryddstarkt asiatiskt eller storslaget amerikanskt. Klicka på länken för Meny
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Det är mitt 2:à besök och älskar det här stället. Känns som hemma.
Vi beställde in Schnitzel som var gjord av kalv som smakade helt utsökt. Mycket bra service där vi uppmärksammades.

Tack GeorgeDenkji

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Har de senaste månaderna spenderat tid här både proffesionellt och privat. Resturangen och loungen funkar utmärkt till båda delar.
Luncherna håller riktigt hög klass, har stor variation och brett utbud. Lokalerna passar för att arbeta ensamt och ostört, möten för mindre grupper eller en avslappnad after-work med kollegorna.
Trevlig och bra personal, alltid ett glatt och positivt bemötande. Rekommenderas starkt!

Tack Ulf L
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Har de senaste månaderna tillbringat mycket tid på Voyage. Njutit av både frukost men framför allt lunch vid många tillfällen. Hög nivå på maten, servicen och "hemma-känslan". Rekommenderas varmt!

Tack Jonas E
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Smakrik och god mat som presenterades på ett smakfullt sätt. Lyhörd och trevlig personal. Restaurangen ingav en trevlig stämning!

Tack K1471PYrichardb
Omdömet skrevs 29 april 2017

Besökte restaurangen i samband med att jag bodde på hotellet.
Det var väldigt mycket folk i restaurang och bar vilket gjorde ljudnivån hög, för hög för att man skulle kunna prata med bordsgrannen, detta drar ner betyget ett snäpp.
Personalen var trevlig, kalvytterfilen riktigt bra och de lyckades servera samtliga, tio stycken samtidigt.
Tyvärr var det lång väntan på desserten.
Helheten var bra, men om man vill äta en lugn middag där man vill föra en konversation med övriga bör man inte gå dit en fredag.

Datum för besöket: april 2017
Tack Uniformerad

Resenärer som tittade på Restaurang Voyage tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Restaurang Voyage? Berätta vad du tyckte!