“Mysig innergård ”

Hellmanska Gårdens Café
Rankad som nr 1 av 2 Kaffe och te i Nyköping
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Litet utbud på mat (mest mackor) men desto mer fikabröd. Gott surdegsbröd till maten. Trevlig utemiljö och välstädat. Hälsosalladen känns lite väl dyr men innehöll en mkt god kikärtsröra. Den örtmarinerade kycklingen va tyvärr torr.
Bra plats för barnvagn, skötbord och barnstol finns. Plus för det!

Tack Mobile721101

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Maten är god. Jag rekommenderar de ljusa surdegsfrallorna. Bemötandet är bra, men du kommer dit för maten.

Tack Milla C
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Otroligt mysigt café, både inne och utomhus. Ligger centralt på en tvärgata.
Finns sittplatser inomhus och utomhus på innergården med grusplan. Mycket hembakat.

Tack Matilda E
Omdömet skrevs 19 december 2017

Go mat ! kul och bara vara ,sitta om det är inte mycket folk sen när det är sommar är mycket trevligt personalen Ok kanske snabb servering !

Tack Irmeli N
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch. Åt en köttgryta och en soppa. Köttgrytan hade tre köttslamsor i sig och ca sju potatisar jämte morötter mm, kändes som en tråkig vegetarisk soppa. Vet inte vad det var vi betalade för men det var katastrofalt pris för en stressad cafeteria-lunch. Soppan var bättre. Personalen var stressad, disk togs inte ut från vagnarna. Skulle nog inte gå tillbaka.

Tack Dreamer741561
Johan E, Ägare på Hellmanska Gårdens Café, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Hej, jag är verkligen ledsen för att du inte är nöjd. Självklart ska grytan vara matigare än så för 100 kr. Ska prata med mitt gäng. Vilken dag åt du hos oss? Hoppas att du vill ge oss en chans till?

Resenärer som tittade på Hellmanska Gårdens Café tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Hellmanska Gårdens Café? Berätta vad du tyckte!