“Julmat”

Öster Malma Restaurang
Rankad som nr 4 av 102 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Restaurang Öster Malma Vårt kök prisas ständigt för maten med inspiration från det vilda. Öster Malma nämns ofta som ett kulinariskt utflyktsmål i Sörmland. Ett skäl är säkert den höga klassen på råvarorna – som naturligtvis kommer från naturens eget skafferi, skogarna och sjöarna runt omkring oss. Regional mat är självklart tycker vi. Lika viktigt är förstås hanteringen av köttet. Därför tas det vilda omhand i vårt eget viltslakteri. En kvalitetsgaranti!
Omdömet skrevs 1 april 2018

Var här och åt julmat, allt var vilt och mycket gott. Kommer att besöka denna restaurang fler gånger.

Tack Peter F
Annelie K, Chef på Öster Malma Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Peter
Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt vilda julbord. Vi blir alla glada över ord som dina och det ger oss energi att fortsätta att utvecklas. Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 24 februari 2018

Åt en god vardagslunch i trevlig och luftig lokal. Riklig salladsbuffe, bröd , förrättssoppa, 2 varmrätter varav en kött och en fisk samt kaffe och frukt.Maten serverades i buffe´form och det smakade mycket bra. Maten fylldes på kontinuerligt så inget saknades.

Tack Lili-Ann O

Hej Lili-Ann
Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vår lunchbuffé.
Att hela tiden utvecklas men ändå behålla vår inriktning är viktigt för oss.
Det glädjer oss alla då med omdöme som ditt. Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Öster Malma Restaurang var en väldigt Mysig och Trevlig Vilt Restaurang! Maten vad sjukt god och det fanns väldigt mycket intressanta saker att titta på i lokalen. Maten som just då va i buffé form, va väldigt bra gjort och såg bra åt. Den smakade som vilt ska göra och jag är väldigt nöjd med mitt första besök på Öster Malma Restaurang.

Tack WesKer436

Hej
Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om Öster Malma, dina ord stärker oss alla.
Vi hoppas att åter få ha dej här som gäst, prova gärna något av de andra matupplevelserna vi erbjuder.
Till exempel Afternoon tea, grillbuffé i sommar eller vårt vilda julbord. Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Kom precis hem efter företagets julbord. Det bästa och mest annorlunda upplägget jag varit med om som gillar viltkött.
Allt var bra uppstyrt. Och allt var supergott. Kul med lokalproducerade maltdrycker också.
Rekommenderas alla dagar i veckan.

Tack Thomas W

Hej Thomas
Vad roligt att du uppskattar vårt julbord så mycket, det gör oss alla så glada att höra.
Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och Välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Har varit där och ätit 10tals gånger senaste åren ,det va väldigt bra.Nu åt vi där och det var markant försämring,vildsvin steken helt utan smak och lika så såsen,även dom andra rätterna blev besvikelse,dröjer bra länge innan jag åker dit igen,fast jag bor i närheten
Ordinarie kocken
kanske ledig den dan

Tack Romeo Z

Hej Romeo
Tråkigt att höra att du inte var nöjd med ditt senast besök hos oss. Jag hoppas verkligen att du ger oss en ny chans.
Självklart gör vi misstag ibland och kanske detta var en sån dag. Välkommen tillbaka

Resenärer som tittade på Öster Malma Restaurang tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Öster Malma Restaurang? Berätta vad du tyckte!