“Oätbar lunch och dåligt bemötande”
Omdöme om Hamnmagasinet

Hamnmagasinet
Rankad som nr 29 av 99 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Sommarens självklara mötesplats i Nyköping! Med god mat och dryck, lättsam stämning, avslappnad miljö samt bokade evenemang hela sommaren så håller vi kursen högt för vad vi vill att Hamnmagasinet ska vara! En nöjeskrog som ska uppfylla allas behov oavsett om du kommer förbi för lunch, middag, barhäng eller dansa in på småtimmarna. Oavsett syfte så ska det kännas rätt! I vår breda meny hittar du en bra mix av kända klassiker tolkade på vårt vis. Här kan du lätt komponera ihop allt ifrån en tre rätters middag med väl valda viner till eller bara beställa vår variant av räksmörgås tillsammans med en kall öl och bara njuta av sommaren – Fun dining! – Varmt Välkomna!
Omdömet skrevs 23 september 2020

Idag besökte jag Hamnmagasinet för att äta lunch och blev så besviken och arg. Det är långt ifrån mitt första besök och har alltid varit nöjd men efter dagens besök tror jag inte att jag kommer tillbaka. Redan vid beställningen möttes vi av en otrevlig man som tog den. Priset var också högre utan att kvalité på maten blev bättre, snarare tvärtom, det var en rejäl försämring. Allt från salladsbordet till brödet blev sämre. Inga spritflaskor syntes. Själva maten gick det inte att äta - färdigköpta frysta fiskpanetter som var dränkta i olja. Potatisen var hård och total oaptitlig. Ingen kaka serverades till kaffe utan torra, billiga kex.

Nej, lunchen blev en rejäl besvikelse och det blir inga fler besök från min sida i alla fall.

Datum för besöket: september 2020
Tack MelihaL

Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Trots lite för tillagat kött på planksteken- (ville ha medium rare och den var very welldone) fick jag ett toppen bemötande. Inga problem att få en ny och kocken kom själv ut med den nya och bad om ursäkt!

Datum för besöket: september 2020
Tack petronellad282
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Bra service, trevlig personal och snabba som attan med drinkar och vin. God plankstek, perfekt tillagat kött, god bookmaker toast och fisk n chips. Väldigt trevlig och smakrik upplevelse!

Tack Marc27s
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Inte alls nöjd! Inga fler besök. Kladdiga menyer, svårt med allergianpassningar, felaktiga symboler på rätterna om allergener, räkor som verkligen inte smakade bra o ”simpla” rätter utan nytänk.

Tack 510carolinet
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Trevlig personal som var uppmärksamma och vänliga. Maten var riktigt god och riklig. Snabb service .

Tack Stockholm_SwedenHans

Resenärer som tittade på Hamnmagasinet tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Hamnmagasinet? Berätta vad du tyckte!