“Trevlig personal och relativt snabb service”
Omdöme om Hamnmagasinet

Hamnmagasinet
Rankad som nr 22 av 92 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Sommarens självklara mötesplats i Nyköping! Med god mat och dryck, lättsam stämning, avslappnad miljö samt bokade evenemang hela sommaren så håller vi kursen högt för vad vi vill att Hamnmagasinet ska vara! En nöjeskrog som ska uppfylla allas behov oavsett om du kommer förbi för lunch, middag, barhäng eller dansa in på småtimmarna. Oavsett syfte så ska det kännas rätt! I vår breda meny hittar du en bra mix av kända klassiker tolkade på vårt vis. Här kan du lätt komponera ihop allt ifrån en tre rätters middag med väl valda viner till eller bara beställa vår variant av räksmörgås tillsammans med en kall öl och bara njuta av sommaren – Fun dining! – Varmt Välkomna!
Omdömet skrevs juli 29 2017 från mobil enhet

Hamnmagasinet ligger väldigt fint vid början av hamnen och är en välbesökt restaurang.
Bra storlek på menyn med klassiska rätter för en sommarkrog.
Serveringspersonalen håller en avslappnad stil och känns professionella.
Maten höll tyvärr inte riktigt måttet.
Bookmakertoasten serverades med en utbankad, genomstekt oxfilé. Bearnaisesåsen skulle behövas smakas av ytterligare ett par gånger innan den serverades.

1  Tack Mattias A

Omdömet skrevs juli 20 2017 från mobil enhet

Restaurang vid hamnen, bra lunch och trevlig personal gjorde vårt besök trevligt.
Många restauranger runt området

Tack Jörgen W
Omdömet skrevs juli 14 2017 från mobil enhet

Hamburgare med fin kvalité samt fiskgryta, välsmakande, men lite letande efter fisken. Alla i stan verkar vara på den här restaurangen. Alla åldersgrupper och, som sagt, trevligt. 40 cl ölen var kanske i bästa fall 36 cl, men vinglasen mera rätt i volym.

Tack Matsake
Omdömet skrevs juli 11 2017

rustik mat, goda men för mycket pommes frites. Kunde vara lite mer variation och fräschare lättare ingredienser, mer grönt

Tack annakatarina63
Omdömet skrevs juni 15 2017

Jag var där för att äta lunch och fick det torraste jag någonsin ätit. Panerad fisk med torra tråkiga räkor och ägg som topping och till detta kokt potatis. Ingen sås. Ingen smak. Slarvigt garnerat med dill som låg över hela kanten på tallriken.

Alldeles för hög musik inne i baren där man skulle beställa så att man knappt hörde vad personalen i kassan sa.

Personal som hängde i ett hörn och diskuterade helgens bravader istället för att ge gästen den service som krävs.

Kakan som serverades som dessert till lunchen smakade hyfsat, men var även den torr.

Salladsbordet kändes inte i klass med restaurang, det var mer i klass med skolkök.

Gå inte hit om ni vill ha valuta för pengarna. Denna restaurang passar för de som gillar torr, tråkig och smaklös mat.

Tack madamexebx

Resenärer som tittade på Hamnmagasinet tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Hamnmagasinet? Berätta vad du tyckte!