Spara

Omdömet skrevs 25 juli 2020
mixconsulting
Taby, Sverige
från mobil enhet
Mysigt att promenera efter ån

Mysigt att promenera utefter ån....Finns en hel del fina gamla hus att se och även Nyköpings ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juli 2020
Magnus690
Örebro, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 61 omdömen

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

En lite promenad läng ån hinns alltid med och lite nya intryck medans maten sjunker ner! En kanotist glider soft förbi!
Det ska prövas vid tillfälle!

Tack mixconsulting
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt att promenera utefter ån....Finns en hel del fina gamla hus att se och även Nyköpings slott...

Tack Magnus690
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe för en promenad.Du får njuta av både fint planerade bostadsområden och utsikt över vattnet. På några ställen finns fina solstolar i trä som var perfekt för en paus i promenaden och att bara kunna sitt tillbakalutade o njuta av vattnet från. Tyvärr var det dåligt väder när vi var där annars hade vi suttit kvar längre.

1  Tack Lererandmar
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Härlig stig att promenera längs
Nyköpingsån. Du kan säkert spendera en timme här. Ån vindlar fram genom Nyköpings olika delar och utmynnar nere vid havet. Bävrar finns i vattnet, mycken grönska och väldigt vackert.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack fredsborg
Omdömet skrevs 12 augusti 2019

En underbar plats där det var lugnt och skönt att strosa runt på när bara ville ha det tyst omkring sig. Vi gick inte längs med hela ån, men där vi gick så var det mysigt.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack EvaG1076