“Jättegoda tapas...”
Omdöme om Tres Tapas - STÄNGD

Tres Tapas
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

När du kommer in i lokalen är det svårt att avgöra om du är i Texas, eftersom det finns tjurhorn på väggen, en svensk kräftskiva med tanke på de kulörta lyktorna eller en spansk restaurang med tanke på pinjatorna. Det spelar egentligen ingen roll, det är en relativt liten men mysig lokal, personalen är glada och trevliga. Maten då, ja det är otroligt goda tapas som serveras, kommer gärna tillbaka.

Tack micbla68

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Jag vet inte vad som har hänt på restaurangen som brukade vara mycket bra. Maten är numera inte ens ok, smaklös och torr. Gissar på att kockarna är nya och de gör ett riktigt dåligt jobb.Serveringspersonalen var trevlig men saknade det där lilla extra som den tidigare personalen hade tyvärr.

Tack Pippin1973
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra Tapas i en trevlig miljö. Prisvärt, Nyköpings bästa mat och en av de bästa Tapasrestaurangerna jag varit på utanför Spanien.

Tack Camilla G
Anette H, Ägare på Tres Tapas, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Tusen tack för ditt fina omdöme Camilla! Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande relativt snabb servering och hyfsade priser
Beställde 7 st smårätter och det smakade helt ok men lite intetsägande

Tack Marcus R
Omdömet skrevs 4 december 2017

Vi var där 4 personer vid öppning, vi beställde massor med olika tapas rätter, Men tyvärr så höll inte maten riktigt måttet!

Tex pulledpork var iskall i mitten ( Fryst ), Vissa saker smaklösa, vissa saker var "Slemmiga/vattniga" typ som de varit frysta och åkte in i micron.

Förövrigt hörde vi mycket plingandes från micron. '
Rangliga och små bort för när man beställer tex 3 tapas rätter var så får inte allt plats..

Dock goda drinkar och trevlig ägare!

Tack XYl1

Resenärer som tittade på Tres Tapas tittade också på