Öppet i dag: Stängt

Omdömet skrevs 14 oktober 2022
GunnelY
från mobil enhet
Läs alla 168 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 9 augusti 2023

Så jädra gott, och vilket superbra bemötande! Personlig service där man även fick höra lite historia om restaurangen. Service i världsklass! Hit kommer vi igen!

Datum för upplevelsen: augusti 2023
Tack E5128MZcarinaj
Omdömet skrevs 4 augusti 2023 från mobil enhet

Mycket fin utställning inne i tornet på Nyköpingshus. Lärorikt och spännande. Och gratis! Berättelsen om Håtunaleken och Nyköpings gästabud är så spännande. Ett minus: varför säljs det inga böcker om slottet i museichoppen?

Datum för upplevelsen: juli 2023
Tack Mikael J
Omdömet skrevs 13 juli 2023

Fantastiskt god mat! En riktig pärla i Nyköping. Kan varmt rekommendera croquetten och pavlovan. Fullträffar!

Datum för upplevelsen: juli 2023
Tack Cecilia W
Omdömet skrevs 14 oktober 2022 från mobil enhet

Sevärt. Vackert beläget vid Nyköpingsån med mkt kultur och historia sedan 1200-talet. Hela området omkr Nyköpingshus mkt vackert och särskilt i höstskrud.

Datum för upplevelsen: oktober 2022
Tack GunnelY
Omdömet skrevs 20 juli 2022

Lärorikt om Sveriges historia. Spännande att klättra upp i tornet och att titta på fängelsehålan.
Bäst med guide, som var väldigt trevlig.
Bra med regnkläder vid dåligt väder. I alla fall om man vi gå runt på borggården och utanför porten.

Datum för upplevelsen: juli 2022
1  Tack GourmetStockholm