Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Fint hotell med otroligt trevlig personal. Fin frukostbuffé med mycket att välja mellan och god mat i restaurangen och goda drinkar. Väldigt nöjda och glada med vår helg på Scandic Stora Hotellet. 10 av 10

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack emmizfr
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2021

Hej Emmyfranklin,
Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss mycket att er vistelsen blev lyckad.
Varm välkommen tillbaka.
Team Scandic Stora Hotellet

Omdömet skrevs 26 april 2021

Ett bättre välkomnande hotell har jag inte bott på då har jag ändå ca 60 övernattnimgar per år.
Rent snyggt och en underbar personal som är tillmötesgående och alltid med ett leende till övers.
Rekomenderar det starkt.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack jrk226
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Hej jrk226,
Stort tack för ditt fantastiskt fina omdöme.
Dina ord lyfter vår dag.
Varmt välkommen tillbaka.
Team Scandic Stora Hotellet

Omdömet skrevs 7 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021