Var på weekend med min dotter 8år. Så underbar service, jättefina rum, mycket mysigt i hotellets spaavdelning, jättegod mat ( även anpassad för barn ). Dessutom covid- anpassat. Jag saknade ingenting och den fina miljön stimulerade min dotter under hela vistelsen. Rekommenderas verkligen!

Tack Weekendresor

Här har jag bott regelbundet i flera år och trivs fantastiskt bra! Alltid god mat, trevlig personal och fina rum (de nya familjerummen är toppen). Men mysigast är de mindre rummen högst upp i gamla delen, de med snedtak :-)

Restyp: Reste i arbetet
Tack N1194QItommya

Bokade detta hotell då jag bor i Nyköping ett standard dubbelrum även medlem i
Scandic Friends väl mottagen i receptionen vid ankomst hotellfrukosten fyllde mina behov bra start dagen innebär för mig ett par kokta ägg och havregrynsgröt.

Tack 533pere
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej 533pere,

Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme kring vistelsen på Scandic Stora Hotellet.
Härligt att allt verkar ha varit bra med din hemester hos oss.
Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Ett ok hotell att övernatta på.
Bäddsoffan knarrade så fort man rörde på sig och var väldigt obekväm. Behöver kanske ses över Det fanns två tv-apparater på rummet, men ingen fungerade, ingen signal stod det

Tack Maps740956
Tell Mellander, Ägare på Scandic Stora Hotellet, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2020

Hej Maps 740956,

Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. För oss är feedback mycket viktigt i vår strävan att gör våra gästers vistelse så bra som möjligt. Att bäddsoffan knarrade, skall naturligtvis ses över.
När vi igår checkade tv-apparterna konstaterde vi att antennen i väggen fått en smäll och var trasig. Hade vi bara fått informationen om problemet när ni var har, hade vi löst situationen.
Vår förhoppning är att vistelsen i övrigt var bra och att vi åter får se er här-

Men vänlig hälsning

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Trevligt hotell, relaxavdelning med bastu och jacuzzi. Fantastiskt fin och god frukost. Jag tyckte att det fanns allt att välja på. Vacker inredning och trevlig personal. Inte helt tyst på natten men okej ändå.

Tack 36helenej

Hej 36helenej,

Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme.
Din positiva feedback gör livet lite lättare för oss alla här på hotellet
Hoppas vi snart ses.

Hjärtliga hälsningar