Vi bodde 3 nätter hos er. Känner oss inte nöjda med någon av nätterna. Arrogant och otrevlig personal. Dålig städning av rummen. Ena dagen så låste ej städpersonalen dörren till vårt rum så vi fick saker stulna på rummet. Har fortfarande inte fått svar från hotellet om det som togs från vårt rum. När vi upptäckte det så kände vi inget intresse av att hjälpa oss.

Rumstips: Ta ett rum med stort badrum
Datum för vistelsen: juli 2020
Tack FredrikG354

Bodde två nätter i familjerum med min tjejkompis och varsitt av våra barn. Superfin och modern lounge och restaurang med vänlig personal som gav bra tips om utflykter och restauranger.
Familjerummet var stort med bekväma sängar, inte helt modernt men vi sov alla bra! Välfungerande Wi-Fi på hela hotellet!
Stor inomhuspool med generösa öppettider som barnen älskade! Även rejäl bubbelpool!
Servicen på hotellet var toppen, alla hälsade och kändes väldigt barnkära! Fanns även pingisbord och hoppborgar så barnen ville inte lämna hotellet!
Frukosten va också suverän med allt man kan önska sig, man kunde t ex göra våfflor!

Extra plus till Emelie i baren/restaurangen som verkligen gav det ”lilla” (läs stora) extra för varje gäst

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Bellan1984
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Var på hotellet med familjen. Hotellet är i en fd fabriksbyggnad och ger därför en rustik första känsla.
Luftig matsal, god frukost och serviceinriktad personal.
Poolen var ett plus som vi alla gillade. Ett minus var att det blev lite mycket bus vid poolen. Hade önskat att personal även fanns vid poolen.
Trevlig personal i baren och goda drinkar fanns. Vi kommer åka tillbaka.

Tack tildaahl
receptionsunlight, Receptionen på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2020

Hej tildaahl,

Tack för att ni tog er tiden att skriva en recension och ett extra stort tack för bästa möjliga betyg. Vi blir verkligen så glada över att läsa era fina ord.

Det glädjer oss att höra att ni kommer tillbaka, vi längtar!

Med vänliga hälsningar Emelie

Omdömet skrevs 22 juni 2020

När vi checkade in hade vi redan skrivit att vi önskade rum i närheten av varandra, det löste sig efter att vi placerats så långt ifrån varandra det gick. Sängarna i rummen hade fyra madrasser på varandra och tyvärr ligger inte dessa stilla, satt man på kanten åkte man kana och den översta rörde sig hela tiden. Vi gick sen till baren för att beställa, då kom receptionisten för att ta beställningen, Han sa att tyvärr var barpersonalen sjuk.Vi beställde Aperol Spritz som han inte visste hur mycket av varje det skulle vara ,han hittade inte Prosecco till en annan gäst.Tyckte väldigt synd om honom, de kunde inte heller ta betalt i baren utan sen skulle man gå tillreceptionen för att betala. Vi valde att äta middag på annat ställe.Frukosten innehöll det mesta och var riklig, saknade färsk frukt men det kanske fanns och personalen var trevlig men något mer besök blir det inte..

1  Tack dangD7037CM
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Vi hade bokat SPA Weekend Deluxe.
Personalen och maten var det som förgyllde vistelsen mest.
Fint gym och trevlig spaavdelning. Vi bodde i den äldre delen och det var fina rum, trevligt dekorerade. Frukosten var strålande!

Tack roselj2016
receptionsunlight, Front Office Team på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2020

Hej Rosel!

Vad härligt det är att höra att er SPA Weekend här hos oss blev lyckad.

Vi blir verkligen så glada av att läsa era fina ord.

Hoppas att vi snart får ha er som våra gäster igen! :)

Med vänliga hälsningar Emelie