Omdömet skrevs 22 juni 2020

När vi checkade in hade vi redan skrivit att vi önskade rum i närheten av varandra, det löste sig efter att vi placerats så långt ifrån varandra det gick. Sängarna i rummen hade fyra madrasser på varandra och tyvärr ligger inte dessa stilla, satt man på kanten åkte man kana och den översta rörde sig hela tiden. Vi gick sen till baren för att beställa, då kom receptionisten för att ta beställningen, Han sa att tyvärr var barpersonalen sjuk.Vi beställde Aperol Spritz som han inte visste hur mycket av varje det skulle vara ,han hittade inte Prosecco till en annan gäst.Tyckte väldigt synd om honom, de kunde inte heller ta betalt i baren utan sen skulle man gå tillreceptionen för att betala. Vi valde att äta middag på annat ställe.Frukosten innehöll det mesta och var riklig, saknade färsk frukt men det kanske fanns och personalen var trevlig men något mer besök blir det inte..

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack dangD7037CM
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Vi hade bokat SPA Weekend Deluxe.
Personalen och maten var det som förgyllde vistelsen mest.
Fint gym och trevlig spaavdelning. Vi bodde i den äldre delen och det var fina rum, trevligt dekorerade. Frukosten var strålande!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack roselj2016
receptionsunlight, Front Office Team på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2020

Hej Rosel!

Vad härligt det är att höra att er SPA Weekend här hos oss blev lyckad.

Vi blir verkligen så glada av att läsa era fina ord.

Hoppas att vi snart får ha er som våra gäster igen! :)

Med vänliga hälsningar Emelie

Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Vi var på överraskningsfest för en kusin och bokade övernattning på Sunlight.
När vi checkade in vid 15 frågade vi i baren om det fanns nån enklare måltid? ”Klart vi fixar det” sa tjejen i baren och ordnade kanongoda charktallrikar och toast Skagen åt oss.
Hela vistelsen kändes mycket bra, trevligabrum med bekväma sängar och bilmuseet vart ett xtra plus.
Planer finns att ta en spaweekend senare i vår

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Antwar62
receptionsunlight, Receptionen på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Hej Antwar62

Vilken trevlig läsning - nu blev den här fredagen genast ännu härligare!
Vi blir verkligen så glada att höra att ni haft en fin vistelse här hos oss. Hoppas att vi ses i vår igen, ni är hjärtligt välkomna.

Ha det bäst! :)

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Efter restaureringen har dock helhetsintrycket försämrats. Jag kan inte låta bli att undra över vad inredaren har varit ute efter. Byggnaden borde väl ha ett visst kulturhistoriskt värde. Bör man inte då bevara det som är unikt? I restaurangen kanske syftet kan ha varit att få in fler gäster, men jag begriper inte vad de tunna myggnätslika gardinerna inne i lokalen har för funktion. De skärmar ju inte ens av ordentligt. Burarna med växter var också ett ganska udda inslag. Med en vacker papegoja kanske syftet hade varit annorlunda, men nu såg det bara skräpigt ut. Tur att de svartvita fotografierna har fått sitta kvar.
Det är tyvärr inte så ovanligt att vackra lokaler förfulas vid renoveringar, men det är tråkigt när unika miljöer går förlorade. Jag undrar vad det finns en tanke bakom. Vi har nämligen sett flera gamla stadshotell, där moderniseringen har gett ett väldigt smaklöst intryck.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack aklia2018
receptionsunlight, Receptionist på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2020

Hej Aklia2018

Tack för att ni tog er tiden att skriva denna viktiga återkoppling.
Vad tråkigt att ni inte gillade inredningen men jättekul att vi fick 5/5 stjärnor på servicen, det glädjer verkligen! :)

Hoppas att ni vill besöka oss igen trots besvikelsen efter vår renovering - Ni är varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar
Receptionen
Sunlight Hotel Conference & Spa

Omdömet skrevs 11 februari 2020

Utifrån prisbild ett bra hotell. Ekonomirum väldigt enkelt och lite kalt, men kanon skön säng och välstädat. Trevlig lobby med många bra sitt möjligheter.

Supertrevlig och servicevänlig personal.

Frukostbuffé helt OK allt det grundläggande finns.

Restaurangen var inte tillgänglig en söndagskväll vilket kan vara bra att veta

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack urbanpe
receptionsunlight, Receptionist på Sunlight Hotel Conference & SPA, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2020

Hej Urban

Tack för din viktiga återkoppling och tack för dina fina ord om personalen, det värmer.

Restaurangen har öppet måndagar till lördagar 18.00 - 21.30, alltså stämmer det mycket bra att restaurangen är stängd på söndagar.

Återigen stort tack för dina fina ord. Hoppas att vi snart ser dig här igen!

Vänliga hälsningar
Receptionen