Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

ClarionCollection
Stjarnholms Slott(Oxelösund)
Öster Malma(Nyköping)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Det här blev klart bättre än förväntat. Slut på hotellrum i Stockholm, så vad göra? Bilfärd till Nyköping på kvällen med sista delsträckan (Nyköping-Stockholm) på morgonen. Fungerade perfekt. Hade tänkt ta bilen sista biten men då mötet var i centrala Stockholm så var lösningen att ställa bilen på Nyköpings station klockren. Kanske något för er att lyfta fram i er marknadsföring (5 minuter till station, 70 kr för parkering en hel dag...). Tåg från Nyköping skiljer sig inte mycket från att ta tunnelbana/pendel och mycket lättare att komma ut från Stockholm på morgonen/eftermiddagen än att ta bilen hela vägen....
Ang hotellet som sådant då? Mycket bättre än vad jag trodde, kanske tom smart att skylta om till ett annat hotellnamn, för Good Morning är inget jag förknippar med ett så fint boende. Allt var jättefräscht, otroligt välstädat och det mesta kändes nytt.
På minussidan:
- Undulaten i ventilationssystemet - Har ni garanti på ventilationsarbetet, be de som gjorde det att åtgärda visselljudet. Av egen erfarenhet, när man drar ventilationskanaler så är det otroligt viktigt att inte få bucklor, spikar etc in i ventilationstrummorna för då får man massa visselljud. Rätt gjort så hör man bara luftbruset. Lösningen (delvis) för min del var att stänga dörren till badrummet så slapp jag ljudet.
- Frukosten var helt okej, men gå gärna upp en prisnivå på corn flakesen (behöver inte vara Kellogs men inte heller "Eldorado") och baconet, ja, det vet jag inte riktigt vad det smakade.
- Att väl framme efter en lång resa, själv behöva gå ut med en parkeringsbiljett till bilen hade man gärna sluppit. I-landsproblem men hade hellre sett att ni som hotell hade en lösning där ev väktare kunde ta del av inreggade bilar digitalt.
- Kan man få till en snyggare inramning av parkeringen månne? (kändes ödsligt)
- Saknar strykbräde. Vissa hotell har det, andra inte. Tycker själv att det är logiskt att det finns i varje rum, för nog blir skjortor mm ofta skrynkliga när man är ute och reser och vem vill innan man har klätt på sig springa ut i korridorerna till ett strykrum?

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack CrashtestdummySWE
Liselotte H, General Manager på Good Morning+ Nyköping, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej,

Stort tack för ditt fina betyg och din feedback! Det är så roligt och uppskattat när våra gäster har förslag och idéer på hur vi kan förbättra vår service och vår produkt så gärna mer sådant!

Jag kikar över alla dina förslag och tar med mig det som vi har möjlighet att förändra och förbättra.

Stort tack igen och jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 5 februari 2018

För introverta kan det vara jobbigt att prata i telefon, jag tänker specifikt på receptionen. En signal utan krav på prat vore bra.
I övrigt glider sängar lätt isär där det gäller två ihopslagna 90cm-sängar. Ett par excenterlås eller dylikt vore potentiellt en smidig lösning.
I övrigt har vistelsen varit bra och trevlig.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack zakhariass
Liselotte H, General Manager på Good Morning+ Nyköping, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej Zakharlass,

Stort tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, det är väldigt uppskattat och viktigt!

Jag förstår inte riktigt vad du menar med en signal utan krav på prat så du får mer än gärna kontakta mig på liselotte.haraldsson@gmorninghotels.se för vidare feedback.
Tack även för synpunkterna gällande sängarna och det ska jag definitivt ta vidare som förbättringsförslag.
Vad roligt att du trivdes bra hos oss annars och jag hoppas att vi snart får möjligheten att välkomna dig tillbaka!

Omdömet skrevs 26 december 2017

Bra alternativ för en natts övernattning. Trevlig och handlingskraftig personal. Mindre betyg för frukosten som stått framme flera timmar. Saknade även flera glutenfria alternativ. Säg till om flera kuddar eftersom det bara fanns 2 små kuddar på rummet.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack P6680YRevav
Liselotte H, General Manager på Good Morning+ Nyköping, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Hej,

Stort tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, vilket är otroligt viktigt!

Vad roligt att läsa att du har trivts så bra hos oss, men jag tar självklart vidare synpunkterna gällande frukosten.
Vi har en specifik avdelad plats för gluten och laktosfritt, som står i mitten av restaurangen, där finns det flera olika alternativ om du önskar.

Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 21 december 2017

Väldigt prisvärt bra övernatning och super med möjligheten att ha med sin hund. Nice touch med en skål till hunden på rummet. Fantastisk frukost buffet och vänligt personal. Kommer absolut tillbaka igen snart igen.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack 826j_rgenq
Liselotte H, General Manager på Good Morning+ Nyköping, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2017

Hej,

Stort tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, och vad roligt att se att ni har trivts så bra hos oss!

Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen!

God Jul och Gott Nytt År!

Omdömet skrevs 18 november 2017

Lagom bra standard, bra restaurang och frukost, trevlig och hjälpsam personal. Och allt detta till ett hyfsat pris! Läget nära E4:an passar ju bra när man som vi var på resande fot längs E4:an. Tillräckligt långt från motorvägen så det inte störde.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Y8239ZUtomn
Liselotte H, General Manager på Good Morning+ Nyköping, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2017

Hej,.

Stort tack att du tog dig tid att ge oss feedback. Det uppskattas verkligen!

Så trevligt att du trivdes så bra på hotellet och delade med dig av dina synpunkter.

Jag hoppas vi för möjligheten att välkomna dig tillbaka till oss.

Med Vänlig Hälsning