ScandicHotels.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Good Morning+ Nyköping(Nyköping)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Lasätter Gård(Nyköping)
Hotel Lanterna(Nyköping)
Kiladalens Lodge(Nyköping)
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Bodde i juniorsuiten.
Trevlig utsikt även om man såg mycket av motorvägen.
Tråkigt att man inte kunde tända brasan utan var utbrunna ljus i.
Bra frukost och väldigt skönt med egen jacuzzi på rummet.
Besökte aldrig poolen eller annat.
Åt julbord i restaurangen och sedan frukost.

Bodde här: februari 2017
Tack Matilda E
Malin B, Receptionist på Blommenhof Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Hej Matilda,

Vad kul att ni valde att komma till oss!
Tack för ert fina betyg. Vi uppskattar verkligen att få feedback.
Vi är ledsna att det var utbrunna ljus i öppna spisen. Det var såklart meningen att ni skulle kunna tända ljus i brasan och få det mysigt.

Nu är poolen helt nyrenoverad så ni är varmt välkomna att komma tillbaka och prova den :)

Jag önskar er en jättefin helg!
Med vänliga hälsningar
Malin Berggren

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Bra hotell för ett par övernattningar.
Riktigt bra frukost i trevlig matsal. Bra gym och lätt att hitta parkeringsplats. Ligger lite off, kräver bil för att åka och äta mat. Bodde i enmansrum som var fräscht med bra säng.

Bodde här: november 2017, reste ensam
Tack Erik B
Therese W, Receptionschef på Blommenhof Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Hej Erik! Vad roligt att du valde att bo hos oss. Vi uppskattar verkligen att du valt att dela med dig av dina erfarenheter från vårt hotell. Roligt att du uppskattade vårt gym och våra sängar. Ser fram emot att välkomna dig åter till Blommenhof hotell och Nyköping.
Bästa Hälsningar
Therese Werthén

Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Valde att fira nyår på hotellet tillsammans med vänner. Lät trevligt på hemsidan med nyårspaket men ingen större upplevelse. Eftermiddagskaffe med godis känns sådär, genomsnittsåldern på besökarna va ungefär 75+ (inget fel i det men kanske inte den målgruppen vi tillhörde) vilket allt var anpassat för. Ingen service i baren, fick ringa efter en superstressad bartender som fick leta ingredienser till den drink som de med skylt rekommenderade. I matsalen presenterar servitrisen fel rätt som huvudrätt, dock ingen större fara då maten i sig var fantastisk god. Direkt efter tolvslaget tvärdog stället. Personalen klädde på sig och gick hem och Securitas tog över receptionen. Frukost mellan 8-11 kunde gärna ha fått vara något mer av en brunch med incheckning vid 14 nyårsdagen istället som normalt vid 12. Nä, inget ställe att rekommendera för nyårsfirande om du är någonstans runt 30-55 år. Behöver jobba mer på sin service i det stora hela! Ett stort minus för det skålheta vattnet i kranarna, brännskadevarning om man inte är observant och snabb nog...

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Ann-Maria B

Hej Anna-Maria!
Stort tack för att du ger oss feedback om hur ni upplevde er vistelse hos oss. I vår strävan att alltid bli bättre så är de kommentarer vi får från våra gäster till stor hjälp. Kul att höra att ni uppskattade vår goda mat. Jag är ledsen att höra att ni inte fick den upplevelsen som ni ville ha med vårt nyårspaket. Du får gärna maila mig tips på hur du velat haft det: therese@blommenhof.se
Hoppas vi får möjlighet att välkomna er åter till Blommenhof hotell.
Bästa hälsningar, Therese

Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Vi besökte hotellet med goda vänner för att äta frukost. Våra vänner hade åkt ända från Stockholm för att tillsammans med oss avnjuta en superb frukost som hade allt man kan önska. Trevlig och tillmötesgående personal.

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Solwig I

Hej Solwig,
Stort tack för att du gav oss ett högt betyg i din recension. Vi är mycket glada över att du tyckte hotellet var trevligt och att du uppskattade vår frukost och personal.
Varmt välkomna åter.
Bästa hälsningar
Therese

Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Ett trevligt hotel i en lummig miljö. Ett bra mottagande i receptionen. De bjöd på en matbit, men det hade vi ingen aning om, så vi hade precis ätit. Sängarna var sköna, rummet var trevligt o välstädat. Frukosten var bra.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Rickard B

Hej Rickard,
Stort tack för att du valde att bo hos oss, vi är mycket glada över att du tyckte hotellet var trevligt. Speciellt härligt att läsa att du tyckte att ni fick ett bra bemötande och att sängar och frukost var bra. Jag förstår att vi missat att informera er om maten på kvällen.
Hoppas vi får en ny chans att bjuda in er till vår restaurang.
Välkomna åter

Bästa hälsningar,