Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Vi var besvikna.
Hotellet var oskött och slarvigt. Trädgården var slarvig och inte omhändertagen.
Hotellet som ligger vackert vid ån med perfekt läge. Därför är det verkligen extratråkigt att hotellet inte håller den vanligtvis så höga standard på Clarionhotell.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack 292cathrines
Åsa Björkman, General Manager på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej!
Vad tråkigt att höra, läget är fantasktiskt och jag kan hålla med om att trädgården skulle kunna kännas lummigare och lite grönare. Vi jobbar på det till nästa år då 2020, som alla vet var ett år med covid som vände vår bransch upp och ner. Jag ser fram emot att kunna lägga kärlek till en fin och blommade trädgård nästa sommar. Hoppas att ni trivdes bra i Nyköping och hos oss ändå! Mvh Åsa Björkman, VD, CC Hotel Kompaniet

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Ett äldre lite klassiskt hotell. Fint läge vid ån och hamnen. Märkes att det var nyanställningar efter pandemin. Alla försökte men det missades på flera beställningar mm. Dock var alla trevliga och försökte väl. Musik från hamnens krogar störde nattsömnen. Frukosten ok men lite rörig logistik. Plus för spa med bastu som bokades gratis. Snyggt och rent. Stort sett bra hotell som kommer bli bättre när personalen blir varm i kläderna. Mycket fint läge som lyfter.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Peter R

Hej Peter!
Stort tack för feedback, det är det som gör att vi bara kan bli bättre! Jag tar till mig allt och glad att höra att personalen var trevlig och att ni trivdes hos oss. Hoppas vi ses igen! Mvh Åsa Björkman, VD, CC Hotel Kompaniet

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

VARMT i rummet :( skulle vara bra med AC luftkonditionering TACK, enkelsängar i ett stort dubbelt rum :( varför?
Det behövs mera aktiviteter i hotellet, spel mm. Frukosten och middag var inget speciell . Rekommenderar ej

Rumstips: bättre utsikt, ljudisolering, AC
1  Tack Safari827779

Hej!
Ja, det är ibland varmt på våra rum, speciellt de som ligger mot ån, där ligger den varma solen på hela dagarna. Vi rekommnderar att dra för gardinderna och öppna fönstret då ingen ac finns här tyvärr. Jag hoppas att ni blev informerade om att det fanns fläktar att låna, står även på informationen på rummet.
Vi har olika kategorier, queen size och seperate, så det är olika i rummen. Vi ordnar självklart en queen size till nästa gång om ni önskar, säg till vid bokningstillfället så löser vi det. Varmt välkomna tillbaka! Mvh Åsa Björkman, VD, CC Hotel Kompaniet

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Vi bodde i ett superfint och nyrenoverat rum med sköna sängar och aircondition och utsikt mot hamnen. Tyvärr är ljudnivån från omgivande restauranger väldigt störande nattetid.
Bra och variationsrik frukost och bra med eftermiddagsfika.
Kvällsmaten som ingår var en besvikelse, den var kryddstark och inte anpassad för barn. Ett plus dock för gott nybakt bröd och sallad.

1  Tack Resefantast
Åsa Björkman, General Manager på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej!
Tack för feedback, det är den som gör att vi hela tiden kan bli bättre. Det är full rulle nu under sommaren i hamnen vilket vi är fullt medvetna om och inget vi kan styra. Detta är under sommarperioden då Nyköping nattliv blir fokuserat här nere varje år. Tråkigt att höra gällande den starka maten, hoppas att ni blev upplysta om att man kan köpa till tex pannkakor till barnen?
Återigen tack och välkommen tillbaka till oss! // Mvh Åsa Björkman, VD, CC Hotel Kompaniet

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Fint hotell med relaxavdelning, var väldigt populär bland barnen då vi var helt själva. Fint promenadstråk runt ån och närhet till hamnen, som hade bra utbud för både stora och små. Barnen kunde åka med kickbikes runt området och vid hamnen fanns en liten skatepark. Bra mat och frukost på hotellet! Ett alternativ till middagen, men det räckte och var barnvänligt.

1  Tack Sra_Mimon

Hej och tack så mycket för fin feedback, visst har vi ett kanonläge!
Vamt välkomna tillbaka till oss! // Åsa Björkman, VD, CC Hotel Kompaniet