Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Rummet fräscht men enkelt. Tvålen slut i duschen, saknade kylskåp. Pluspoäng för middag som ingick i priset. Supergod mat serverad med buffé koncept. Parkeringen med pris 60 kr dygnet blev gratis för oss, miss eller inte men glada var vi . Välsorterad frukost med varma rätter höll oss mätta till sen eftermiddag

Tack Kullla
Johannahellstrom, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej!

Stort tack för att du tog dig tiden att rekommendera oss till andra resenärer på Tripadvisor, det är jättevärdefullt för oss.

Vad härligt att läsa att ni var nöjda med både kvällmåltiden och frukostbuffén - det blir jag glad av att läsa. Alla platinum- och guldgäster i vår lojalitetsklubb får gratis parkering, så kanske var det på det sättet vi kunde överraska er med gratis parkering :)

Varmt välkommen tillbaka snart igen.
Bästa hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Mycket trevligt o fräscht hotell, rummen kan upplevas lite slitna men fräscha. Restaurang, bar, reception mycket fräscht. Bra kvällsbuffe som ingår, eftermiddagsfika ingår. Ger en extra bra känsla och passar utmärkt om man reser ensam. Ligger mycket trevligt vid ån och med en kort promenad in till mer centrala delar. Bra konferensdel så det passar bra både i jobb och privat.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Katarina B

Hej Katarina,

Vad glad jag blir av att läsa att du trivs så fint hos oss och gillar både måltider och vårt fina läge vid Nyköpingsån.

Stort tack för att du delar med dig till andra resenärer på Tripadvisor och inte minst tack för betyget 5 av 5 möjliga.
Välkommen tillbaka till oss snart igen!

Varma hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Bra rum, trevlig personal och skön miljö. Rummet var rymligt och bra. Med skön stor säng, fint iordningställt badrum med fräsch känsla.
Frukost och övrig mat var över förväntan.
Sammantaget en väldigt bra upplevelse.

Restyp: Reste i arbetet
Tack pierre8601

Hej,

Så fint att vi lyckades överträffa din förväntan med både frukosten och kvällsmåltiden, det är väldigt roligt att läsa!
Stort tack för att du delar med dig av dina upplevelser till andra resenärer på Tripadvisor.

Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Bästa hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Hotell som är lätt att hitta nära till parkering, som är gratis för Platinum medlemmar, vilket det borde vara på alla Hotell. Trevlig restaurang med bra middagar. Uteplatsen mot vattnet verkar fin under den varma perioden. Jag återkommer när det blir besök i Nyköping nästa gång.

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Jerry R
Johannahellstrom, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kompaniet, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Hej Jerry,

Jag får ett stort leende på läpparna när jag läser ditt omdöme, vad roligt att du upplever oss som ett "nära" hotell och planerar att komma tillbaka till oss. Det är det bästa betyget vi kan få!

Jättetack för att du tar dig tiden att dela med dig på Tripadvisor.
Välkommen tillbaka snart igen!

Glada hälsningar Johanna hellström, hotelldirektör

Omdömet skrevs 7 februari 2018

Clarions Collection hotel har fri kvällsmat och det höll hög klass. Hotellet var mycket fräscht och trevligt. Rummen mysiga. Personalen trevliga. Litet "spa" fanns att tillgå. Strosavstånd till Nyköpings slottsruin och centrum.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack SteveTheSwede

Hej SteveTheSwede,

Så glad jag blir när jag läser ditt omdöme, kul att du gillar vårt hotell och Clarion Collection-konceptet med kvällsmåltiden.
Stort tack för att du tar dig tiden att dela med dig av dina upplevelser på Tripadvisor!

Varmt välkommen tillbaka snart igen.
Glada hälsningar Johanna Hellström, hotelldirektör