“Missvisande information och otroligt undermåligt bemötande ”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 79 av 102 Restauranger i Nyköping
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Kvällen initierades med trevlig atmosfär och god mat i goda kusiners lag. Kvällen fick dock ett abrupt, och mycket tråkigt, avslut. För er som ej känner till konceptet så ombesörjs beställningar och betalning via en applikation. När sällskapet hade avslutat måltiden skulle betalning erläggas. Då information om kortuppgifter skulle sparas på respektive profil, vid betalning via applikation, valde samtliga i sällskapet betalningsalternativet "tillkalla kypare". Servitrisen, Maria, hade initialt en mycket dålig attityd, hon kom med kvittona i handen och snäste; det räcker med att en person väljer "tillkalla kypare, så skrivs samtliga kvitton ut!". Vilket inte framgått tidigare, då vi ej har ätit på restaurangen i fråga tidigare hade vi heller ej den informationen.

Undertecknad tillfrågar sedan servitrisen Maria, hur kortuppgifterna lagras, hon uppger att dessa inte lagras, undertecknad ifrågasätter det, då det tydligt anges att kortuppgifterna kommer att lagras till nästkommande köp. Servitrisen går till personangrepp och säger; jag lovar, det är så, jag kan inte rå för hur du är som person!". Efter denna incident går hon till köket, baktalar sällskapet och nickar menande mot bordet vi sitter placerade vid. Otroligt tråkigt att inkompetent personal drar ner betyget, då upplevelsen i övrigt var trevlig. Kan tråkigt nog ej rekommendera restaurangen i fråga. En nyöppnad restaurant torde verka för att stärka ditt renommé, inte försvaga det.

3  Tack MiHa89

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som trots att vi inte bokat bord lyckades övertyga köket om att vi kunde få plats. Gott matutbud som har hittat kryddorna. Trevlig stämning som ger mersmak till att besöka ställer en gång till. Rekommenderas varmt!

Tack Guide762614
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig, glad och mkt inbjudande inredning.
Trevlig personal. Maten helt ok framför allt m tanke på nyöppning och prisbild.
Önskade lite fler rätter att välja bland,vet att det kommer inom snar tid.
Bra ställe för en date, kompis gänget, mys med partnern. Framför allt i combo med ett biobesök.
Rekommenderas

Tack Tony P

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!