“Trevlig kvarterskrog”
Omdöme om Restaurang Umgås

Restaurang Umgås
Rankad som nr 25 av 102 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Restaurang Umgås är en kvarterskrog som serverar dagens lunch och har caféservering i en ombonad och avspänd miljö. Här möts ni inte bara av vällagad husmanskost och ett kök med höga ambitioner utan här finns också omtanke om människa och miljö.
Omdömet skrevs 7 april 2018

Här serveras mycket god mat i en smakfullt inredd restaurang. Vi åt lamm och var mycket nöjda bägge två. Menyn innehåller få rätter så det är inte mycket att välja på.

Tack Arne S

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Bästa lunchrestaurangen jag besökt på länge. Bra vällagad mat och personalen va jättetrevliga och hjälpsamma. Mysig inredning och ett välkomnande klimat. Spännande med öppning av a la carte i mars. Räkna med oss!!!!!

Tack Maria V

Resenärer som tittade på Restaurang Umgås tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Restaurang Umgås? Berätta vad du tyckte!