“God burgare”

Boka bord
tors 29/10
20:00
Rankad som nr 11 av 99 Restauranger i Nyköping
Beskrivning: Vegetarisk & veganska bar, cafe & restaurang i centrala Nyköping. Vi erbjuder allt från egen bakat fikabröd, pizza, cocktails, kaffe av alla dess slag, vin i toppklass samt en unik & spännande a la carté där vi endast arbetar med det gröna.
Omdömet skrevs 18 september 2020

Som ej vegan var detta en positiv överraskning, väldigt goda starters och sen en supergod getostburgare.

Datum för besöket: september 2020
Tack Luntan11

Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Kanske den mest oaptitliga pizza jag ätit. Jag har ätit många i mina dagar. Klarade bara en tredjedel. Bordsvattnet var okej. Vilket skämt och läsa övriga recensioner, bara de närmaste kompisarna som skrivit förstås.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Johan J
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Helt ok skagen-veganpizza, lite hård botten, skulle varit nice om den kom slicead. Kompisen tog en cesarsallad. Nytänkande och spännande med andra smaker.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Tiillaan
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Mycket god mat. Vegetariskt och veganskt, även många alternativ för glutenfritt både för mat och fika. Härlig och trevlig service av personalen!

Datum för besöket: februari 2020
Tack marialL138VL
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Åt lunch med min väninna, åt en fantastisk buddhabowl med avokadoröra. Har ätit här förut och är alltid nöjd. Mysigt på sommarkvällar.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Tiillaan

Resenärer som tittade på Mårtens Hus Café & Restaurang Nyköping tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Mårtens Hus Café & Restaurang Nyköping? Berätta vad du tyckte!