“Trevlig lokal men tråkig burgare”
Omdöme om Crazy Cow

Crazy Cow
Rankad som nr 12 av 101 Restauranger i Nyköping
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Var på besök i Nyköping med familjen och vi valde att gå på Crazy Cow. Vi provade flera olika rätter och de flesta var bra. Speciellt barnens. Jag tog en biff som var bra stekt. Men dom som tog hamburgaren var inte nöjda. Den var för hård och tjock.
Där behövs nog en förändring.

Tack Dude747

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig atmosfär , lagom varmt . Jättetrevlig och intresserad personal . Beställde oxfilé medium rare med rotsaker och kantarellsås . Jag krånglade med menyn och det fixades på ett kick helt till min belåtenhet . Köttet var strålande bra och perfekt tillagat . Andra i sällskapet tog hamburgare och plankstek . Även de bra tillagade och mumsiga . Hit går jag gärna igen .

Tack Pernilla A
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Vi var här för en födelsedags middag på tio personer, Vi var de enda gästerna.
Maten var tyvärr väldigt smaklös.

Trevlig personal

Tack XYl1
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Bra tillagad kött, av bra kvalitet, ville ha den medium, vilket det var. Toppen.
Dock var det övriga mer att önska, mera grönsaker, bättre såser och finess, men helt ok, inte dålig inte bra.

⭐⭐⭐

1  Tack Jonnie L
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Åt med familjen. Barnen fick det dom ville, men vi vuxna blev inte positivt överraskade. Vegetariska alternativet är grönsaker i sötsur sås och pommes?! Och Burgaren var helt ok, inget mer. Dock kostade den 169kr, vilket den inte var värd.

Tack MikaelFahlen79

Resenärer som tittade på Crazy Cow tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Crazy Cow? Berätta vad du tyckte!