“Kall mat, personal utan rutiner,”
Omdöme om Kajplats 2

Kajplats 2
Rankad som nr 29 av 101 Restauranger i Nyköping
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Kall mat, personal utan rutiner, brist på filtar.
Ligger i hamnen. Vi var där 15/5. Många gäster, kyligt, alla sitter ute pga Corona. Har vi filtar till alla gäster? Nej då!

Fish and chips- knappt upptinad. Går inte hit igen!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Cecilia Å

Omdömet skrevs 3 september 2020 från mobil enhet

Här finns något att äta som passar alla och har du riktig tur står gräddstuvad pyttipanna på menyn. Stans trevligaste krögare bakom disken är en Özz Nûjen-sound a like och lika rolig Value for money!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack BobStockholm_Sweden
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

God mat till bra priser, aldrig lång väntan. Alltid bästa service med glimten i ögat. Tack!
PS. Rosévinet var kanon i tisdags!

1  Tack ChristineB346798
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Vi var två vänner som gick för att dricka ett glas aperol. Den var jättegod och sedan åt vi en liten räkmacka som var god. Det var mycket god service så vårt omdöme är trevlig miljö, bra service och god macka.

1  Tack V7091QHelisabeths
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Okey, trasiga möbler och dåligt undanplockat på borden.
Trevlig personal denna dag. Tog en pasta-gorgonzola, helt okey smak. Lite dåligt saltat och otroligt dålig skinka. Petade bort och saltade själv.
Sambon tog schnitzel, lagom portion (kom med en schnitzel till efter några minuter) saknades lite kryddor men ändå prisvärt.
Hade fått en 2.5 om det fanns en annan betygskala.

Tack Tiillaan

Resenärer som tittade på Kajplats 2 tittade också på

Nyköping, Södermanlands län

Besökt Kajplats 2? Berätta vad du tyckte!