“God, dyr pizza!”
Omdöme om Massimo

Massimo
Rankad som nr 18 av 214 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 12 januari 2021 från mobil enhet

Super god pizza! Bestäm mellan tjock surdegsbotten eller vanlig. Går att få vegansk också. Tänk på att beställa i tid. Ganska dyrt men värt!

Datum för besöket: januari 2021
Tack johannasH9673HH

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Maten den va god utom salladen som va hur flottig som helst. Men de som störde mig va att de skulle ta 20 minuter men de tog istället 45 minuter. Sen när vi väll fått maten och åkt hem märker va att vi fått fel pizza. När vi ringde tillbaka va de så otrevliga bad inte ens om ursäkt för väntetiden eller att vi fått fel mat. När vi åkte dit för att få rätt pizza fick vi inte någon kompensation alls. Dehär va skit bara, så otrevlig killen som jobba där‍♀️

Datum för besöket: januari 2021
Tack wilmae2021
Omdömet skrevs 28 december 2020

Jättegod pizza.Inget snack om det.Men med en riktig pizza ugn då hade den vart en ännu godare.Lite för stark tomatsås.Men det står ju i menyn.Bästa pizzan i Norrköping.Trevlig pizzabagare också.

Datum för besöket: november 2020
Tack StefanP2022
Omdömet skrevs 20 november 2020 från mobil enhet

Riktigt god pizza! Tilltalande meny och goda pizzor! Rekommenderas varmt! Allt jag ätit där har smakat bra!

Datum för besöket: november 2020
Tack 157madeleines
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Känns sådär som kund att behöva vänta mer än 1h på maten. Även om pizzan är världsklass så kommer jag dra mig från att beställa från er förens ni har öppnat i city också.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack mattias4393

Resenärer som tittade på Massimo tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Massimo? Berätta vad du tyckte!