“Pizza”
Omdöme om Massimo

Massimo
Rankad som nr 18 av 214 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 28 december 2020

Jättegod pizza.Inget snack om det.Men med en riktig pizza ugn då hade den vart en ännu godare.Lite för stark tomatsås.Men det står ju i menyn.Bästa pizzan i Norrköping.Trevlig pizzabagare också.

Datum för besöket: november 2020
Tack StefanP2022

Omdömet skrevs 20 november 2020 från mobil enhet

Riktigt god pizza! Tilltalande meny och goda pizzor! Rekommenderas varmt! Allt jag ätit där har smakat bra!

Datum för besöket: november 2020
Tack 157madeleines
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Känns sådär som kund att behöva vänta mer än 1h på maten. Även om pizzan är världsklass så kommer jag dra mig från att beställa från er förens ni har öppnat i city också.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack mattias4393
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Massimo fortsätter chocka, när jag inte trodde pizzan där kunde bli bättre så testade jag deras Con Mango med napolitansk botten; aldrig ätit en så fräsch pizza innan!
Observera att deras pizzor är fräscha ”matpizzor” och inte flottiga ”bakispizzor”.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mattias4393
Omdömet skrevs 9 juni 2020 från mobil enhet

Förrätten var en råbiff och huvudrätten torskrygg. Båda rätterna var fantastiskt goda. Servicen var klanderfri. Atmosfären är ganska mysig. Väl värt ett besök

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Per_HArboga

Resenärer som tittade på Massimo tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Massimo? Berätta vad du tyckte!