“Bästa pizzan jag ätit!”
Omdöme om Massimo

Massimo
Rankad som nr 17 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs juli 7 2017 från mobil enhet

Massimo pizzor är världsklass, kebabpizza är en given favorit! Mkt bra service och alltid lika trevligt bemötande!

Tack Maja S

Omdömet skrevs mars 19 2017 från mobil enhet

Vågade inte ha några förväntningar då man som vegetarian(lakto-ovo-veg för er mer insatta) är van vid trista alternativ. Men här åt jag en pizza med avokado för första gången, och den var över förväntan. Citronoljan samt örtoljan på pizzan var pricken över i:et. Helt klart den godaste vegpizzan jag ätit!

Tack Marlene B
Omdömet skrevs februari 3 2017

Mmmm, fräscha smakrika superdupergoda pizzor! Jag har aldrig varit så jättemycket för pizza MEN har blivit det nu. Vi är såå nöjda och vill verkligen rekommendera Massimo. Ps. kom ihåg pizzasalladen, den är outstanding, alltså godare än den vanliga. Mums!

Tack evawallman
Omdömet skrevs januari 8 2017

Själv stället är ett hål i väggen i ett vanligt bostadsområde och det skulle inte ge maten rättvisa om man betygsatte hela restaurangupplevelsen efter lokalen. För pizzan är fantastisk.Jag smakade på tre olika pizzor och det är nog faktiskt den godaste pizza jag kan erinra mig att jag ätit i Sverige. Perfekt botten, dito gräddning, fina råvaror, goda smaker, trevlig personal. Pizzan då lite dyrare än hakpizza men det går inte att jämföra för det här sticker ut helt klart. Jag kommer återvända för att mig igenom mer av menyn.

2  Tack R T
Omdömet skrevs januari 1 2017 från mobil enhet

Bästa pizzorna jag ätit, alla kategorier! Rekommenderas verkligen! Både kebab och avokadopizzan är klockrena!

Tack Christian Å

Resenärer som tittade på Massimo tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Massimo? Berätta vad du tyckte!