“God after work”
Omdöme om Urbane Goat

Urbane Goat
Rankad som nr 11 av 212 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

3 olika asiatiska rätter i en after work-meny. Mycket gott. Lite trångt bland borden. Någon i sällskapet tog hamburgare. Den var lite tråkig.

Tack NorsaSverige

Omdömet skrevs 8 juni 2017

fräscha smaker med sting,mycket nytt och spännande,bra med små portioner så kan man prova olika .Trevlig miljö och lilla bakgården och orangeriet en höjdare,känns som att sitta hemma i trädgården hos vänner

Tack mimmimoa
Omdömet skrevs 24 maj 2017

liten restaurang vi satt på innergården. jag tog tre rätters meny, det var mellan 1600-1800, pris 139 kronor!!! Väldigt goda omväxlande smaker. Jag blev mycket mätt. kommer att å hit igen

Tack Mats P
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Litet hak med stora smaker. Mysigt och personligt inomhus och en helt underbar uteservering gömd inne på bakgården där man slipper all trafik och kan njuta i lugn och ro.

Tack Morgan J
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Har varit här ett antal gånger sedan öppningen, och det blir bara bättre och bättre. Både maten och servicen är mycket bra. Avslappnat och genuint trevligt. Roliga och oväntade smaker. Perfekt både om man vill bli proppmätt (4-5 rätter) eller om man bara vill ha något litet till en dryck. Stort + för innergården.

1  Tack Marie H

Resenärer som tittade på Urbane Goat tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Urbane Goat? Berätta vad du tyckte!