Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Personalen var väldigt trevliga. Rummen var väldigt fräscha. Smidigt att parkera bilen i deras garage. Väldigt sköna sängar. Ljudet i rummet var tyst o fridfullt. Fräscha badrum. Har en lite bar i receptionen som man kunde köpa nått gott i.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Fobier
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell nära centrum. Trots att det ligger bredvid trafikerad väg var rummet tyst. Rummet var rymligt med ett stort badrum med badkar
Modern och stram inredning men lite opersonlig. Lagom frukostbuffé, fanns glutenfria bröd och musli. Bor gärna på hotellet igen.

Tack Ann K
HannaLidenBlom, Hotelldirektör på Comfort Hotel Norrköping, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Hej Ann K,

Tack för fint omdöme, kul å höra att ni hade det bra här! Anar att ni bodde i ett av våra fina superiorrum så förstår att ni hade det lite extra bra :)

Varmt välkomna tillbaka hit till oss!

xoxo/
Comfort Crew

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Mycket positivt överraskad. Glad och trevlig personal både i reception och frukostserveringen. Fint och fräscht hotellrum som gav oss god sömn då det var tyst. Vi hade rum mot gården och det kanske är att föredra. Rekommenderas med sitt korta avstånd till centrala Norrköping.

Tack 76g_rana
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell. Blandning av gammalt och nytt. Fina rum, helkaklat badrum. Något små handdukar. Sängen ok, kuddarna var tunna och lite små.
Sängen fastsatt i en sockel och det gjorde att det dunkade så fort man rörde sig i sängen. Kunde åtgärdas genom handduk mellan säng o sockel.
Frukostmatsalen var rymlig och hade ett bra frukostutbud. Äggröran var väldigt god.

Tack 487gudrun
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Bodde en natt i tjänsten, helnöjd med priset på 900kr och med en underbar säng samt ljudisolerat från trafiken utanför trots att rummet låg i gatuplan. Allt man behöver fanns och fint och fräscht duschrum. Frukosten var också bra, det enda jag saknade var tebryggning med kokhett vatten (termosvattnet håller inte rätt temp) och honung till teet.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack 482katt