“Trevlig Italiensk restaurang”
Omdöme om Il Cibo

Il Cibo
Rankad som nr 11 av 214 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 22 mars 2021

Vi var här den 19/3- 21 och hade en bra kväll/eftermiddag. Vi delade en plockbricka som var väldigt god med väldigt mycket olika smaker, sen delade vi en Pizza med räkor och musslor som var god. Vi tyckte att vi fick bra bemötande av den trevliga personalen

Datum för besöket: mars 2021
Tack Stefan J

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Utmärkt och trevlig service, Borden långt ifrån varandra= coronasäkrat. God mat rakt igenom förrätt varmrätt och efterträtt.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Susanne V
Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

Jättegod mat och bra service.
Vi beställde var sin pastarätt och dessert.
Servitrisen var mycket trevlig och verkligen serviceinriktad.
Vi kommer att besöka restaurangen igen.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Anna F
Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Bra mat med trevlig och omtänksam personal. Personalen noga med avstånd och hygien i dessa coronatider.

Datum för besöket: september 2020
Tack Carsten45
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ja tog risotton Som smakade helt ok, mor tog oxfilépasta, EJ oxfilé, (men typ märgpipa i långkok så det var inte segt) lite smaklös. Ok service.

Datum för besöket: juli 2020
Tack MammamuKungs_r

Resenärer som tittade på Il Cibo tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Il Cibo? Berätta vad du tyckte!