“God Pizza.”
Omdöme om Il Cibo

Il Cibo
Rankad som nr 15 av 200 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs maj 4 2017

Var där med barn o barnbarn en fredag kväll och vi beställde pizzor olika alla blev nöjda.Men priset var lite högt tyckte jag .Mysig miljö och trevlig personal

Tack KENT F

Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Kommer besöka Il Cibo många gånger för den fantastiska plocktallriken ! Så mycket gott !
Bra service , trevlig personal & alla var nöjda , dock så valde jag fel pizza men nöjd ändå .
We will be back :-)

Tack Katrinpalmu
Omdömet skrevs mars 5 2017 från mobil enhet

Supergott och mysig miljö!
Alla åt olik rätter och samtliga var jättenöjda.
Kommer garanterat besöka Il cibo igen!

Tack Linbo399
Omdömet skrevs februari 13 2017 från mobil enhet

Här har jag varit många gånger och har hittills aldrig blivit besviken. Det är lite som ett Kinderägg 3 i 1 ... både trevligt bemötande, underbar mat och god dryck. Sedan är det inte helt fel med den mysiga miljön. Klart värd ett besök!

Tack Thapper65
Omdömet skrevs februari 2 2017 från mobil enhet

Härlig italiensk restaurang med puls. Vi kom vid sjutiden en fredag kväll och hade tur att få bord. Fin mat och trevlig service.

Tack Ulf K

Resenärer som tittade på Il Cibo tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Il Cibo? Berätta vad du tyckte!