“Date lunch”

- Fick ej ketchup behållare

Datum för besöket: september 2020
1  Tack propercritics

Omdömet skrevs 8 oktober 2020 från mobil enhet

Vi besökte B&B när vi övernattade i stan. Riktigt goa burgare och fenomenal korv! Prisvärt och bra service!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack LordRay
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Bra ställe för hamburgare, trevlig miljö med en hyfsad service. Priser i överkant till vad man får. Nu är det provat men tveksamt om det blir någon mer gång, finns betydligt bättre och prisvärda ställen.

Datum för besöket: september 2020
Tack 25rogere
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Riktigt bra burgare med spännande smakkombinationer! Mysigt ställe och väldigt trevlig personal.
Gick inte att boka bord om man var färre än sju, vilket kan vara en nackdel.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 860stefanp
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa burgarstället jag varit på! Har testat många burgare och uppskattar verkligen en bra burgare. Deras vitlök och persilja pommes rekommenderas starkt! Har varit där gång på gång!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack JakobUnn

Resenärer som tittade på Burgers & Bangers tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Burgers & Bangers? Berätta vad du tyckte!