“Grymt!!”
Omdöme om Burgers & Bangers

Burgers & Bangers
Rankad som nr 1 av 208 Restauranger i Norrköping
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Åt kickflip och pommes med vitlök och persilja, och halloumi. Bästa burgaren jag har provat! Trevlig miljö och bra service.

Tack micke89

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt goda hamburgare! Stort utbud av ölsorter. Middagen avslutades med blåbärspajsmilkshake, har aldrig smakat en sån god milkshake. Trevlig personal. Rekommenderas varmt!

Tack Isabelle S
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket goda burgare, dom bästa vi käkat faktiskt ! Dom smälte i princip i munnen. Trevlig och snabb service i trevlig lokal.

Caesar salladen kan dock göras bättre, min tolvåriga dotter blev inte mätt...och baconen var dåligt stekta. Så här kan man förbättra sig.

Men som sagt burgarna var grymma så jag antar att det är det man skall ta här

Tack Anders M
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Var här med min man en onsdagkväll och åt hamburgare.Tog en "Mortel" med sötpotatis och friterad halloumi samt en glutenfri "B&B" med sötpotatis. Hamburgaren var väldigt god, en av de saftigaste och godaste vi ätit...kunde dock varit lite mer salt och peppar för vår smak, halloumin var perfekt och även det glutenfria brödet var väldigt gott =) Det fanns även mer än ett val på glutenfri öl.

Tack BabyLMachoM
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Öl serverad i frysta glas. Mycket plus på det. Mycket trevlig personal.
Åt hamburgare och strips. Gott men väldigt flåtigt. Mysigt ställe med lite minus på matoset.

Tack Susanne A

Resenärer som tittade på Burgers & Bangers tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Burgers & Bangers? Berätta vad du tyckte!