“Gott och bra service”

mån 10/5
20:00
Rankad som nr 10 av 214 Restauranger i Norrköping
Kök: Italienskt

Vi åt pasta och pizza och allt var jättegott. Gott vitlöksbröd! Bra service, maten kom in snabbt och personalen var uppmärksam.

Datum för besöket: april 2021
Tack susannenas

Tack för en mycket trevlig kväll igår 5/4. Pasta Vongole var underbart god. Extra plus för trevlig personal!

Datum för besöket: april 2021
Tack BJForslund
Omdömet skrevs 14 mars 2021

Hela familjen firade att min fru fyllde 60 år. Vi hade en mycket trevlig kväll, åt oxfile
som mycket bra. Servicen var helt perfekt. Rekommenderas P.S några åt pizza - suveräna.

Datum för besöket: februari 2021
Tack thomasp874
Omdömet skrevs 27 december 2020 från mobil enhet

Fantastiskt sammanfattar allt med vårat besök. Servicen från personalen var helt utan anmärkning, glada, positiva och fulla med energi som man verkligen kände av.
Dom var inte för på men heller ej att man själv var tvungen att få deras uppmärksamhet. Maten var to die for!!
Till förrätt en bruschetta, magisk! Vilka smaker, allt var i harmoni med varandra!
Till huvudrätt blev det pasta med oxfilé och champinjoner och riven parmesan. Det var den som vann denna kväll! Perfekt kokt pasta, smakerna återigen i fantastiskt balans med varandra!
Även köttbiten, en oxfilé, var supergod, perfekt tillagad och bara smälte i munnen. Chilibearnaisen som serverades till kan varit den bästa vi nånsin smakat, var så len i smaken, inte den där tunga smöriga känslan som kan bli. Sen hettan som kom i eftersmaken var pricken över iet!
Helt underbart magiskt kväll, drinkarna som serverades var även de super!

Datum för besöket: december 2020
Tack Sightsee48364917376
Omdömet skrevs 5 november 2020 från mobil enhet

En mysig restaurang med bra utbud och trevlig personal. Suveräna pizzor och goda hamburgare. Större sällskap bör boka bord. Rekommenderas

Datum för besöket: november 2020
Tack snyggemange

Resenärer som tittade på Pappa Grappa Matbaren tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Pappa Grappa Matbaren? Berätta vad du tyckte!