“Kaos ”

ons 21/10
20:00
Rankad som nr 9 av 212 Restauranger i Norrköping
Kök: Italienskt

Vi hade bokat bord till hela familjen. Det första vi fick till oss av hovmästaren var att vi har bordet max 1 h 45 min. Det tog 30 min innan vi fick beställa. Vi beställde dryck, förrätt och varmrätt till 4 pers.
3 av 4 fick sin dricka. Därefter fick 1 sin varmrätt. Vi frågade om den 4:e drycken och förrätten som vi gärna ville ha först. Förrätten kom, och efter en extra påminnelse den 4:e drycken. Därefter kom varmrätten, där 2 av resterade 3 var bad vi hade beställt. Efter en stund kom den 4:e varmrätten. Trots allt smakade maten okej, men riktigt dåligt i övrigt tyvärr. All personal måste varit ny eller något, men trist att ingen sa något eller bad om ursäkt. Sällskapet bredvid oss valde att resa sig och gå när de inte ens fick beställa.

Tack Familjesemester1234

Vi hade bokat bord i förväg, gick ett omysigt bord mitt i lokalen. Flanksteken var god, saltimbocan smakade tyvärr som en bra dagens rätt, tonfisken var ok men saknade en sås. Bra service.

Tack 507charlottev

Dag två i Norrköping valde vi att äta på detta ställe. Hittade det på trippen. Bra ordnat och bra bemötande vid ankomst. Åt för mycket dag ett så det blev bara en huvudrätt. Jag tog pizza och gumman pasta. Gott

Tack christer m
Omdömet skrevs 14 september 2020

Vi kom utan att ha bokat bord men de fixade ett bord snabbt ändå. Åt supergod löjromspizza och chevrèsallad. Tack var suverän service fick vi med oss "doggybag special" i både påse och kartong.
"San Pellegrino"

Tack Lottatestar
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Spontanbesök men vi fick ett bord!
Bra service och väldigt god mat! Vi båda åt pasta, olika sorter, men båda var mycket bra.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 723matsr

Resenärer som tittade på Pappa Grappa Matbaren tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Pappa Grappa Matbaren? Berätta vad du tyckte!