“Kostar mer än smakar”

20:00
Rankad som nr 9 av 210 Restauranger i Norrköping
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Mycket vanlig och professionell service som mottagning. Servitrisen vid bordet vänlig men okunnig. Hon kunde inte svara på huruvida pastan var färsk eller ej (det var den inte enligt min bedömning). Tycker att priserna var för höga i relation till vad man fick. 180 kr för en spagetti med vongole hade varit okej men pastan kan inte ha varit färsk (så hal att den knappt gick att rulla) och det var max 10-12 musslor i. Portionen var för liten, jag hade kunnat äta det dubbla och då är jag kvinna och inte jättestor i maten. Vi blev mätta på det barnen lämnade av sin mat. Dessutom löjligt att alkoholfri öl kostar lika mycket som starköl, det har jag aldrig varit med om tidigare. Smakerna var det inget fel på men jag rekommenderar inte det här som middagsställe.

Tack Louise H

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Bemötandet var kanon bra och maten var utmärkt, vi tog pasta med oxfile
och njöt verkligen. Maten kom snabbt och personalen var utmärkt, kan verkligen tips om denna.

Tack Jonashem
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Väldigt god mat och trevlig personal. Skulle inte tveka att gå tillbak om jag kommer tillbaka till Norrköping.

Tack Helenav586
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk serveringspersonal och lika bra mat till bra pris
Har varit här flera gånger vid olika tillfällen och fortsätter gärna komma tillbaka

Tack wisen1
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Inte så mycket att tillägga. Extremt dyrt och uppblåst kille till personal men ligger fint, stor potential!

Tack mariew893

Resenärer som tittade på Pappa Grappa Matbaren tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Pappa Grappa Matbaren? Berätta vad du tyckte!