“Väldigt mysig atmosfär. Trevligt”

Pappa Grappa Matbaren
Boka bord
mån 10/8
20:00
Rankad som nr 10 av 213 Restauranger i Norrköping
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt mysig atmosfär. Trevligt bemötande och fantastiskt god pizza! Bra utbud i menyn. Det enda negativa var att vi fick vänta 15 minuter på notan efter att vi bett om den.

Datum för besöket: februari 2020
Tack karolinakB9329MD
pappagrappankpg, Marknadsföring på Pappa Grappa Matbaren, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2020

Hej Karolina,

Tusen tack för ditt omdöme!
Kul att du gillade vårt utbud och att pizzan föll dig i smaken.
Vi förstår att det är irriterande att få vänta på notan, bättring där!

Välkommen åter!

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Vi köpte carry-out och beställde på plats. Blev erbjudna en stol och vatten under tiden vi väntade.
Väldigt goda och välgjorda pizzor!

Datum för besöket: januari 2020
Tack annajF7067GP
pappagrappankpg, Informationsansvarig på Pappa Grappa Matbaren, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Tusen tack för din recension!

Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Hade nog förväntat mig mer av Napolitana, sardellpizza, som bakas i vedugn och som ska vara salt och spänstig! Finns bättre i Norrköping.

Datum för besöket: december 2019
Tack 19gg47
pappagrappankpg, Informationsansvarig på Pappa Grappa Matbaren, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej 19gg47.

Vad tråkigt att vår Napoletana inte föll dig i smaken, som är en klassiker.
Maila gärna och berätta vad du hade sett annorlunda på pappagrappa@norrkoping.se

Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Blev mycket positivt överraskad av detta ställe som vid första anblick inte gav intryck av att vara annorlunda från alla andra medelpris-italienare, men det är sällan man får så bra pizzor som de gör dem här. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2019
Tack P1352HAericm
pappagrappankpg, Informationsansvarig på Pappa Grappa Matbaren, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2019

Tack för din recension!

Vad kul att du gillade våra pizzor.

Välkommen åter! :D

Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Vedugnsbakad italiensk pizza! Visst väntar man sig något gott på ett ställe som sägs ha bland stans godaste pizzor? En medioker pizza med mycket lite pålägg. Gorgonzolan märkte jag inte mycket av. Visserligen tunn deg, men nästan omöjlig att skära. På pizzan tronade iallafall två cocktailtomater! Priset för denna skapelse? 129 SEK!!
För att säga ngt positivt, så var personalen snabb och påpasslig.

Datum för besöket: november 2019
Tack malmsa

Tack för din recension!

Vad tråkigt att du inte hade en fulländad upplevelse hos oss. Vissa pizzor är enklare med mindre topping (Bufala, Tartufo, Pizza Gorgonzola, Quattro Formaggi exempelvis) medan andra har mer topping.
Önskar du mycket topping rekommenderar jag dig pizza Ortolana som är vegetarisk.
Annars Pizza anti-pasto, pizza della casa, pizza pesto e pollo eller kanske Frutti Di mare.

Säg till nästa gång så fixar vi en schysst pizza med mycket topping om du önskar! :)

Resenärer som tittade på Pappa Grappa Matbaren tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Pappa Grappa Matbaren? Berätta vad du tyckte!